SKOLAN <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag är så trött på skolan just nu. Schemat suger, lärarna hatar oss, klasskompisar hatar oss, endast de jobbigaste förföljer mig. Kill me now, please!
22 aug, 2011 18:37 |
|
Ugglan
Elev |
22 aug, 2011 19:05 |
|
liiiinneaa
Elev |
Måste säga att jag är GRYMT glad att jag har nya mentorer för i år.
22 aug, 2011 19:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag är så trött på skolan just nu. Schemat suger, lärarna hatar oss, klasskompisar hatar oss, endast de jobbigaste förföljer mig. Kill me now, please! Är du och jag tvillingar på något sätt eller? 22 aug, 2011 19:16 |
|
Borttagen
|
Det e as kul i min skola! Best school EVAAH!
22 aug, 2011 19:17 |
|
ikka
Elev |
Jag hade min första lektion i etik och livsfrågor idag! Sjukt nice var det.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
22 aug, 2011 19:18 |
|
Knizzlare
Elev |
Vi hade inga lektioner idag, hihi, vi gick runt i vår nya skola, fick lappar och sånt, ritade av varandra utan att kolla på pappret XD och åt saft och bullar :'3
![]()
22 aug, 2011 19:19 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag är så trött på skolan just nu. Schemat suger, lärarna hatar oss, klasskompisar hatar oss, endast de jobbigaste förföljer mig. Kill me now, please! Är du och jag tvillingar på något sätt eller? Hörru! Jag är fannyys andra hälft så det så! 22 aug, 2011 19:36 |
|
Knizzlare
Elev |
23 aug, 2011 16:01 |
|
Borttagen
|
Åh hade en bra första dag i skolan. Till slut, i alla fall. De flesta i klassen känns jävligt bra. Trodde jag skulle vara asocial hela dagen, men två-tre stycken tog kontakt med mig, så jag vågade prata : DDDD
23 aug, 2011 16:04 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen