Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
16 aug, 2011 14:44 |
|
Borttagen
|
Har faktiskt aldrig gillat Draco - Tom särskilt mycket. Om man då ska snacka om snyggheten ^^,
16 aug, 2011 14:51 |
|
Hpforever
Elev |
16 aug, 2011 15:11 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Cedric, om han hade levt D: Han ser ju mycket bättre ut som Cedric än som Edward i alla fall ^^, Såg en snutt av New Moon igår och tänkte - Varför är Cedric med här??? Hehe, jag tycker att han ska vara Cedric We never go out of style <3 16 aug, 2011 18:12 |
|
Borttagen
|
Ja, jag med. Fy på Twilight - Harry Potter ska det vara!
16 aug, 2011 21:12 |
|
Somnium
Elev |
Skrivet av HogwartsCoolingen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Cedric, om han hade levt D: Han ser ju mycket bättre ut som Cedric än som Edward i alla fall ^^, Såg en snutt av New Moon igår och tänkte - Varför är Cedric med här??? Hehe, jag tycker att han ska vara Cedric Haha, han har ju själv sagt att han hellre spelar Cedric än Edward cX http://slytherinunicorn.tumblr.com/
16 aug, 2011 21:13 |
|
Borttagen
|
Ja, det är ganska awesome. För mig kommer han alltid att vara Cedric
16 aug, 2011 21:20 |
|
Maharajah
Elev |
Fast tänk att vara gift med Georgie, alltså.. Jag tror faktiskt att jag skulle bli deprimerad av det förhållandet, för känslan är att Georgie liksom aldrig blir hel igen. Precis som Jo själv har bekräftat. :'(
16 aug, 2011 21:40 |
|
Borttagen
|
Jo... Blev så ledsen när jag läste det
16 aug, 2011 21:51 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Skrivet av Somnium: Skrivet av HogwartsCoolingen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Cedric, om han hade levt D: Han ser ju mycket bättre ut som Cedric än som Edward i alla fall ^^, Såg en snutt av New Moon igår och tänkte - Varför är Cedric med här??? Hehe, jag tycker att han ska vara Cedric Haha, han har ju själv sagt att han hellre spelar Cedric än Edward cX Jaa, det skulle jag också tycka om jag hade varit han We never go out of style <3 17 aug, 2011 13:29 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen