Kyss mej Harry! [SV] PG-13
Forum > Fanfiction > Kyss mej Harry! [SV] PG-13
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lily Evans
Elev |
^ Det vet jag, men det skulle väl inte skadat med mer information x(
"A true friend is someone who says nice things behind your back." 8 aug, 2011 11:13 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Lily Evans: ^ Det vet jag, men det skulle väl inte skadat med mer information x( nä men då blir det ju inte lika spännande att vänta 8 aug, 2011 11:15 |
|
Borttagen
|
OOOO! Så spännande!!! Väntar på mera, snälla skriv lite mera? (;
8 aug, 2011 11:15 |
|
ginny_weasley1
Elev |
.:HP:. 8 aug, 2011 11:41 |
|
Bombarda
Elev |
ooooooooo spännadnde !
Kärlek till alla! 8 aug, 2011 11:59 |
|
ginny_weasley1
Elev |
vill ha mmmmmmmmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!
.:HP:. 8 aug, 2011 12:02 |
|
.Ginny.
Elev |
8 aug, 2011 16:35 |
|
:WP:
Elev |
Mer! :O nuuuu!
8 aug, 2011 17:23 |
|
mine
Elev |
8 aug, 2011 17:26 |
|
JuliaE
Elev |
Här kommer ett kort kapitel eftersom jag ska läsa lite HP sen
Kapitel 19 ------------------ När det hade gått typ 10 min så öppnades dörren till sovsalen och Draco kom in. Han hade lite rufsigt hår och jag tyckte han var så söt i det. -Men vad gör du här inne Draco? Du får ju inte vara här! Jag reste mig upp från sängen och han ställde sig framför mig. -Hahah, jag vet... Men jag saknade dig! Vad ska jag göra bara sitta där och vänta det tar ju evigheter! Han små skrattade och nu var våra huvuden 10 cm i från varandra. Jag tittade på hans läppar och jag ville bara kyssa dom, känslan var överväldigande men jag lovade mig själv att låta bli. -Haha okej , tyckte också det tog evigheter innan det hade gått 15 min! Jag log och våra huvuden rördes sakta mot varandra. Han kysste mig och jag besvarade kyssen med mycket energi han drog med mig till sängen och jag la mig bredvid honom och myste. Vi var alldeles tysta men det var ingen pinsam tystnad utan nästan fridfull. -Vet du Kate? Jag tror jag älskar dig... Han tittade på mig och log lite generat. -Jag tror jag älskar dig med.. Jag tittade bort och kände hur rodnaden steg upp mot kinderna. Men han tog tag under min haka och kysste mig igen fast lugnare nu, jag kände hur alla känslor för Draco blev allt starkare. Och jag blev lite yr men fick tillbaka tänkandet när han slutade kyssa mig. -Men du ska vi inte gå ner och äta nu? Han log och kramade om mig lite sen reste han sig upp. -Joo visst! Men jag ville fråga om vi kunde sitta med dom i Gryffindor blir lite tråkigt och sitta bara du och jag kanske? Jag log och gav honom en bedjande blick. -Eee.... Joo men det kan vi säkert men jag tror inte dom vill ha mig där.... Han tittade ner i golvet och jag såg att han skämdes. -Men joo! Kom nu jag ska övertyga dom! Jag gick fram och pussade han på pannan och rufsade till hans hår ännu mer. -Men vad gör du hade ju typ fixat frillan! Han började skratta och jag log. -Fast du var sötare så där! Jag tog hans hand och gick mot utgången ur sällskapsrummet. När vi var nere vid stora salen såg jag att Harry,Fred,George och Ron satt vid bordet, med Ginny och Neville som tittade fram lite nyfiket på oss. Fred och George vinkade ditt oss. Däremot Harry såg lite små ledsen ut och man såg Ron's avsky för Draco. -Hejsan! Får vi sitta här?? Jag log mot dom och Fred och George nickade. -Visst får ni det! Fred tittade med nyfiken blick på Draco och hans rufsiga hår. -Men vad har ni gjort då? Kate! Du är ju bara 14!! George skrattade lite men sin blev han lite på skoj allvarlig som en över beskyddande mamma. -Ja! Kate!! Du får inte göra sånt än! Fred härmade en mammas orliga röst och jag började små skratta. -Hahah, Men vadå vi har inte gjort nåt?? Sa jag och höjde ögonbrynet lite mot dom när jag skrattade. -Nä nä! Sen när har Malfoy rufsigt hår! Eller märkte ni inte det för ni var så upptagna? Fred skrattade och George instämde. Ginny gav mig en blick som sa ''visst är dom töntiga'' men själv tyckte jag väldigt mycket om dom. -Men får han inte gå runt så här då! Han var ju gullig! Och vi har inte gjort nåt! Jag skrattade sen blev jag lite mer allvarlig. -Okej, okej som du säger men kom inte och är ledsen sen när du får ångest för att du ljugit för mig! Fred lekte lite små grinig och tittade bort som en liten bortskämd unge. Sen började vi alla skratta. Vi satt och pratade med varandra och hade jätte roligt till och med Harry och Draco snackade nu! ----------------------------- Vill ni ha mer ?? Men blev ett litet halv långt kap. x'D ♥
(C) Läs gärna min FF!
En fjärdedels vilie [SV]
8 aug, 2011 23:29 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen