Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elley
Elev |
Skrivet av Jossi: Palla att jag somnade vid tre och går upp nu vid åtta, lagom trött alltså. : ( Ska till Berlin idag, egentligen inte överdrivet sugen men aja! Jag kan åka istället? 8D
http://nouw.com/ellenfelixson/
2 aug, 2011 08:19 |
|
Jossi
Elev |
2 aug, 2011 08:28 |
|
Borttagen
|
Hunden kan inte resa sig på bakbenen, fml. </3
2 aug, 2011 09:27 |
|
whirlwinds
Elev |
2 aug, 2011 15:54 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Elley: Skrivet av Jossi: Palla att jag somnade vid tre och går upp nu vid åtta, lagom trött alltså. : ( Ska till Berlin idag, egentligen inte överdrivet sugen men aja! Jag kan åka istället? 8D Och så kan jag följa med i resväskan! :'D Hejhej! Vad gör allihopa? ![]()
2 aug, 2011 15:56 |
|
expelliarmus
Elev |
2 aug, 2011 15:56 |
|
whirlwinds
Elev |
![]() http://29.media.tumblr.com/tumblr_lpb67qcBAF1qfquxvo1_500.png OMFG AAAAAAAH KAN INTE ANDAS HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA HERREGUD JAG DÖR
2 aug, 2011 18:11 |
|
ninja
Elev |
Skrivet av whirlwinds: ![]() http://29.media.tumblr.com/tumblr_lpb67qcBAF1qfquxvo1_500.png OMFG AAAAAAAH KAN INTE ANDAS HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA HERREGUD JAG DÖR HAHAHAAAHAHAH jag orkar inte, och här sitter jag och lyssnar på Friday dessutom (W H Y??!) 2 aug, 2011 18:36 |
|
expelliarmus
Elev |
^ HAAAAAAAAAAAAAAHHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
give.me.a.fucking.break...................
2 aug, 2011 18:42 |
|
whirlwinds
Elev |
hahahha den är så underbar♥
var på konsum och köpte cola nyss, åh that awkward moment när man inte har några kontanter och måste betala med kortet för typ andra gången i sitt liv, och kortläsaren börjar pipa om att KORTET INTE ÄR GILTIGT och man får stå där och svettas i femton minuter innan man får tag på någon personal som säger att man får prova den andra snabbkassan, där det sedan fungerade utmärkt (efter att man vänt på kortet några gånger). ska aldrig mer betala med det där kortet................
2 aug, 2011 19:04 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen