Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Draco<3 Hermione?? [SV]

Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]

1 2 3 ... 20 21 22 ... 320 321 322
Användare Inlägg
Lolo1337
Elev

Avatar


ja, meer

Every step I take, every move I make, Every single day, everytime I pray, I'll be missing You. Thinking of the Day, when you went away, What a life to take, what a bond to break, I'll be missing You <3

16 jul, 2011 18:12

Borttagen

Avatar


Yehahhhhh du skrev inte mer!!!

16 jul, 2011 18:47

Borttagen

Avatar


Mer, men tänk på att det är Sankt Mungos

16 jul, 2011 18:58

Lolo1337
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Mer, men tänk på att det är Sankt Mungos

vad ska hon tänka på?

Every step I take, every move I make, Every single day, everytime I pray, I'll be missing You. Thinking of the Day, when you went away, What a life to take, what a bond to break, I'll be missing You <3

16 jul, 2011 19:08

Borttagen

Avatar


Jag ska tänka på stavningen.. Förlåt..
-----------------------------------------------
DRACO:
Mitt i natten hörde jag hoanden och flaxandra vingar. Jag gick ut ifrån tältet och såg en uggla sitta på en gren i närheten.
När den såg mig flög den fram och räckte fram benet.
Jag knöt loss brevet och läste:

" Draco, Hermione letade efter dig och fick en extrem lunginflammation. Hon ligger på Sankt Mungos. De vet inte om hon överlever. Skriv och berätta vart du är så hämtar pappa dig! Ginny"

Jag läste det snabbt innan jag drog fram en penna och skrev:

" Jag är i västra delen av Deanskogen! Draco"

jag knöt fast det runt ugglans ben och kastade iväg den innan jag släckte elden och packade ihop mina saker. Jag väntade och väntade tills jag äntligen hörde någon skrika mitt namn.
Jag sprang mot rösten och såg Arthur Weasley.
- Åh Arthur gud vad glad jag är att se dig! Utropade jag och sprang fram till honom.
Han log.
- Det är jag med. Kom nu! Ta min hand!
Jag tog snabbt hans hand och vi transfenterade oss.
- Följ mig! Sa Arthur och klev in genom skyltfönstret in till Sankt Mungos. Han gick till trapporna och upp till våning 3. Där ledde han in mig i en korridor till rum 122.
Han knackade på dörren och öppnade den.
Runt en säng satt Ginny, Blaise och Molly.
Jag gick fram till sängen och såg Hermione. Vit som ett spöke.
Jag rusade fram och tog hennes hand då den första tåren trängde fram.
Jag kände en hand på min axel. Molly's. Just då var jag inte medveten av vad jag gjorde. Jag kramade henne hårt.

hehe ett kapitel till;P

16 jul, 2011 19:57

Borttagen

Avatar


Mer!!!

16 jul, 2011 20:00

Borttagen

Avatar


Skrivet av Lolo1337:
Skrivet av Borttagen:
Mer, men tänk på att det är Sankt Mungos

vad ska hon tänka på?

Jag tror hon menar att du har stavat St. Mungos fel

Annars är fanficen bra, jag gillar din storyline

16 jul, 2011 20:15

Lolo1337
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lolo1337:
Skrivet av Borttagen:
Mer, men tänk på att det är Sankt Mungos

vad ska hon tänka på?

Jag tror hon menar att du har stavat St. Mungos fel

Annars är fanficen bra, jag gillar din storyline


ahaaa, tack

Every step I take, every move I make, Every single day, everytime I pray, I'll be missing You. Thinking of the Day, when you went away, What a life to take, what a bond to break, I'll be missing You <3

16 jul, 2011 21:21

Hermione626
Elev

Avatar


MEEEEEEEEEEER I ♥ This!!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fe527dab473a0f9ee089f23c5567c2c02%2Ftumblr_mkn27hTIrc1rt4r1lo1_1280.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fa7b2abb828bbe0941dad4fd0e512f711%2Ftumblr_mkkzaftHzX1rg768ko1_250.gif It's all Sting's fault

16 jul, 2011 22:00

EmilySwann
Elev

Avatar


MER!

MoonChiild, JuliaE & mine är AWESOME! :D ?

16 jul, 2011 23:01

1 2 3 ... 20 21 22 ... 320 321 322

Forum > Fanfiction > Draco<3 Hermione?? [SV]

Du får inte svara på den här tråden.