Privat mellan Ripadal och Kaninis
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Privat mellan Ripadal och Kaninis
|
Borttagen
|
Snape såg på henne och sa
- Jag tror nog den där vikarien förtjänade det.
8 jan, 2016 19:54
|
|
Borttagen
|
" Han var faktiskt dålig" sa Tess och log till.
8 jan, 2016 19:55
|
|
Borttagen
|
Snape nickade och sa.
- Ja, ingen klår väl mig.....kanske Snigelhorn men han var bara irreterande.
8 jan, 2016 19:57
|
|
Borttagen
|
" Vem är snigelhorn?" frågade Tess och kollade på Sev.
8 jan, 2016 19:59
|
|
Borttagen
|
Snape tittade på henne och sa.
- Han var lärare i trolldryck medan jag gick i skolan.
Om man tycker att jag favoritiserar elever så är det lite jämnfört med vad han gjorde.
8 jan, 2016 20:00
|
|
Borttagen
|
Tess log till.
" Du verkar trött, du borde vila" sa hon.
8 jan, 2016 20:03
|
|
Borttagen
|
Snape tittade på henne och sa.
- Jag borde men jag känner att jag inte kan just nu.
8 jan, 2016 20:04
|
|
Borttagen
|
" Varför kan du inte för?" frågade Tess.
8 jan, 2016 20:06
|
|
Borttagen
|
Snape tittade på henne och sa.
- Jag vet inte....
Om du i så fall måste gå så....måste du använda två formler för att ta dig ut.
1 för att kunna öppna dörren, 1 för att kunna se om någon är i närheten.
Men.....du får mer än gärna stanna....om ingen väntar dig....
8 jan, 2016 20:08
|
|
Borttagen
|
" det är ingen som väntar på mig" sa Tess.
8 jan, 2016 20:12
|
Du får inte svara på den här tråden.