The path of a Ninja
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> The path of a Ninja
|
Borttagen
|
"bäst du skyndar dig i såfall. Osamu tänker göra slut med Seiko i morgon bitti" sa Kuro och gäspade lite grann.
11 dec, 2015 11:55
|
|
Borttagen
|
Mario blev stressad det måste göras något nu han gick till Rai och tjatade på honom att prata med föräldrarna. Rai suckade och gick till Osama.
" Pappa kan vi prata ?" Frågade Rai.
11 dec, 2015 12:02
|
|
Borttagen
|
Osamu såg mot Rai och suckade.
" visst vad vill du?" frågade han. det hördes att han var på dåligt humör.
11 dec, 2015 13:09
|
|
Borttagen
|
Rai funderade på hur han skulle kunna börja
" Um det finns ett bättre val av liv än det här " sa Rai
11 dec, 2015 13:36
|
|
Borttagen
|
" vad menar du?" frågade Osamu väldigt osäkert.
11 dec, 2015 13:51
|
|
Borttagen
|
" välja bort alkohol och hålla ihop familjen " sa Rai och såg på Osamu.
11 dec, 2015 14:27
|
|
Borttagen
|
Osamu suckade.
" det är när vi inte dricker som vi bråkar så här. Väljer vi att fortsätta så här kommer ingen att vara lycklig" sa Osamu
11 dec, 2015 14:54
|
|
Borttagen
|
Rai suckade deras kärlek betyde inget utan alkohol lät det som.
11 dec, 2015 14:58
|
|
Borttagen
|
" iallafall så drar jag i kväll eller i morgon" sa Osamu.
11 dec, 2015 15:39
|
|
Borttagen
|
Rai kände tårarna komma men gick därifrån han ville inte låta någon se honom när han grät de få gånger han gjorde det. Han gick ut ur huset och på en promenad till stranden.
11 dec, 2015 15:51
|
Du får inte svara på den här tråden.