the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
" Ja om du nu så vill det sötnos " sa han
" Men räkna med att det är bara idag du kommer vara ifred från mig " sa Sai och log.
10 nov, 2015 16:36
|
|
Borttagen
|
Yukiko suckade lite grann.
"mitt namn är Yukiko" sa Yukiko och började att gå tillbaka till klassrummet.
10 nov, 2015 16:38
|
|
Borttagen
|
" fint namn " sa Sai och log och lät henne gå i förväg han skulle ju ändå till samma rum.
10 nov, 2015 16:40
|
|
Borttagen
|
Nu hade tio minuter gått och de var tillbaka till klassrummet.
"Okej så grupp 3 ni van så ni får sluta nu" sa Ruby och log lite grann.
10 nov, 2015 16:42
|
|
Borttagen
|
Ray Tobbias och Sai log de alla 3 reste sig och lämnade klassrummet.
10 nov, 2015 16:43
|
|
Borttagen
|
Jasper och Theodore gick också ut ur klassrummet.
"Grupp 2 ni kom två så ni får fortsätta plugga lite om växter i lugn och ro. Grupp 1 däremot...jag hoppas att ni alla kan simma" sa Ruby allvarligt.
10 nov, 2015 16:46
|
|
Borttagen
|
verkar som att vi ska simma tänkte Eleonora
Så länge det finns en toalett att låsa in sig på för att byta om så är jag med tänkte Isac.
10 nov, 2015 17:06
|
|
Borttagen
|
"Jag är så körd" tänkte Bucky för sig själv.
"simhallen finns i den andra byggnaden så hämta det ni behöver och gå dit." sa Ruby och gick iväg.
10 nov, 2015 17:10
|
|
Borttagen
|
Isac muttrade surt och gick till sist rum och packade ner badkläder och handuk i väskan.
10 nov, 2015 17:12
|
|
Borttagen
|
Bucky gjorde det också innan han gick till simhallen.Det fanns två omklädningsrum. En för tjejer och en för killar.
10 nov, 2015 17:14
|
Du får inte svara på den här tråden.