[PRS]Ett starkt band
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> [PRS]Ett starkt band
|
Borttagen
|
Mörkert började falla. Jag var tvungen stt skölja av mig lite av vad som hade hänt. Sjön.
17 okt, 2015 21:58
|
|
Borttagen
|
17 okt, 2015 22:45
|
|
Borttagen
|
Jag gick iväg från tornet, ned för trapporna och ut från slottet. Jag drog av mig kläderna och dök i.
17 okt, 2015 22:50
|
|
Borttagen
|
"Godnatt iallafall!" Sade jag och gick för att sova.
18 okt, 2015 06:56
|
|
Borttagen
|
Vattnet var kallt, men det sköljde bort all oro. Jag simmade långt. Längre än jag borde.
18 okt, 2015 08:30
|
|
Borttagen
|
Jag somnade efter ett tag och drömde om Draco och Dova som ett par. Det gick inte!
18 okt, 2015 20:39
|
|
Borttagen
|
När jag kände att jag inte orkade mer vände jag och simmade tillbaka. Halvvägs in gav min ben upp. Jag fick paddla mig fram.
18 okt, 2015 20:50
|
|
Borttagen
|
*Vet inte vad jag ska skriva*
18 okt, 2015 20:51
|
|
Borttagen
|
Det var precis så stt jag kom in till strandkanten. Jag drog på mig kläderna och hasade mig fram till Slytherins sällskapsrum och kollapsade på soffan och somnade.
18 okt, 2015 20:53
|
|
Borttagen
|
ZzzzzzzzzzzzzzZzzzzzzzzzZZZZzzzzzzzzzzzzzzzz
18 okt, 2015 20:54
|
Du får inte svara på den här tråden.