D.A:s rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > D.A:s rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shadow of hope
Elev |
20 sep, 2015 08:57 |
|
Lele
Elev |
(Elly Lovegood, Körvis är en kille och inte en tjej)
"Det är okej" svarar jag. Jag börjar gå iväg igen. Mama, kudos for saying that. For spilling.
20 sep, 2015 09:11 |
|
Borttagen
|
"Ja, det är väldigt vackert där," sa jag och drack lite till från min hounungsöl.
20 sep, 2015 09:56 |
|
Borttagen
|
Vart tog Hermione vägen, vi har letat igenom hela slottet!
Vi bör började bli oroliga, - Jag tror inte hon har gått in i den förbjudna skolen säger Freddy Det isade genom min kropp jag kommer i håg när jag gick mitt andra år på Hogwarts och nästan dött bara för att jag var jätte nyficken på varför den var förbjuden, så jag hade gått in där och nästan blivit dödad av kentaurerna. Jag kommer ihåg varför jag gick in där det var för att jag var mest lessen, men varför jag var lessen kommer jag inte ihåg. - Jag måste berätta en jag för dig sa jag till Freddy som hjälpte mig att leta, - Kommer du ihåg den där flickan i våran årskurs som för några år sedan gick in hit utan andledning, - Ja det gör jag svarade Freddy - Och du kommer ihåg att man aldrig fick veta vem det var sa jag, - Japp jag kommer ihåg allt, - Jo det är så att det var jag, sa jag tyst - Var det du??????? - Japp så jag kan lite genvägar här sa jag - Vänta har du varit här mycket???? - Inte mycket svarade jag - Men nu måste vi hitta Hermione Vi behövde inte gå så långt, för bervid en sten så låg Hermione blödande. Vi var på väg med henne till slottet men mer kommer jag inte ihåg för där blev allting svart... 20 sep, 2015 10:26 |
|
Borttagen
|
Jag vet inte hur jag ska känna. Det känns skönt att veta att mina vänner bryr sig. Jag vaknade nyss upp i sjuksalen. Tydligen har Miu svimmat. Draco kommer inte och hälsar på vilket är väldigt skönt. Om han gillar Joe så mycket kan han låtsas att Joe är hans bror och lämna mig ifred.
20 sep, 2015 10:31 |
|
Borttagen
|
Marina Granger????
Oj hjälp har det börjat!? Var i tiden är ni någonstans??? Hjääälp!!!!! 20 sep, 2015 10:58
Detta inlägg ändrades senast 2015-09-20 kl. 12:50
|
|
Borttagen
|
Jag kan inte hitta Hermione, så jag skickar en uggla:
Hej Hermione, var är du? I sjuksalen? /Luna 20 sep, 2015 10:59 |
|
Lele
Elev |
Jag gick efter tjejen som jag tror heter Luna. "Vill du bli min vän?" frågar jag försiktigt
Mama, kudos for saying that. For spilling.
20 sep, 2015 12:49 |
|
Borttagen
|
Jag vänder mig om och ler.
-Jag är din vän. Jag ser att han ler och kramar om honom. ____________________________ (Lele förlåt att jag skrev att Körvis var en tjej) 20 sep, 2015 12:53 |
|
Lele
Elev |
"Tack, jag har ingen annan vän" säger jag och ler och kramar tillbaka
________________________________ (Det är okej Elly Lovegood. Det är lite kul att folk verkar tro att jag är en tjej. Jag har blivit taggad i en häxklubb här på mugglis en gång) Mama, kudos for saying that. For spilling.
20 sep, 2015 12:56 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen