Den mystiska klockan (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Den mystiska klockan (prs)
|
Borttagen
|
" jag förstår. önskar bara att jag skulle kuna få se min syster en sista gång" sa Splixsonen sorgset.
6 sep, 2015 21:54
|
|
Borttagen
|
Diana började nästan gråta av Splixsonens ord hon torkade tårarna.
" Önskar jag med " sa Diana hon försökte åter använda magi mot bubblan men den sög åt sig hennes magi och blev starkare och även lite mindre.
6 sep, 2015 21:56
|
|
Borttagen
|
Splixsonen suckade & la sig ner. Han var livrädd & det syntes på honom.
"är du också döds dömd?" frågade Splixsonen lågt.
7 sep, 2015 05:19
|
|
Borttagen
|
" Vet inte ens vad jag gör här " sa Diana hon torkade en tår just nu ville hon bara hem.
7 sep, 2015 06:07
|
|
Borttagen
|
" du är nog inte döds dömd om ingen har sagt det till dig" sa Splixsonen
7 sep, 2015 06:20
|
|
Borttagen
|
" om jag inte är dödsdömd vad gör jag här ?" Frågade Diana det skulle lugna henne att veta det.
7 sep, 2015 07:01
|
|
Borttagen
|
Splixsonen ryckte på axlarna.
" jag har ingen aning" sa Han lågt.
7 sep, 2015 07:11
|
|
Borttagen
|
" har en känsla av att det har något att göra med den dumma klockan min bror hittade " sa Diana lågt och surt.
7 sep, 2015 09:07
|
|
Borttagen
|
understiden hos de andra.
"så um hur gör vi nu då? jag menar vi kan ju inte bara strunta i Zuha's känslor" sa Jeith lågt till de andra.
"Nä men vi kan ju inte bara lämna över grabben heller" sa Stokor med en suck.
7 sep, 2015 09:26
|
|
Borttagen
|
" Nej för göt vi det så är hela galaxen dömd till undergång " sa Trolod och suckade.
7 sep, 2015 12:58
|
Du får inte svara på den här tråden.