Vad skulle din boggart bli?
Forum > Harry Potter > Vad skulle din boggart bli?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Colloshoo
Elev |
23 sep, 2012 19:54 |
|
Ollis100
Elev |
En gigantisk geting O.O
hej 23 sep, 2012 20:11 |
|
me.
Elev |
Vet inte riktigt, kanske en haj. Är grymt rädd för hajar :O
24 sep, 2012 07:26 |
|
MrsMalfooy
Elev |
En dementor..
24 sep, 2012 11:06 |
|
Hermione Berg
Elev |
min boggart skulle nog bli en spindel
(' ' //|\\ <3<3<3hermione 24 sep, 2012 12:03 |
|
Borttagen
|
Alltså, nej, jag kopierar INTE Molly Weasley.
Men min största skräck i livet är att de jag älskar skulle dö. Jag är i princip inte rädd för något annat, jag skulle när som helst offra mitt liv om det gjorde att de jag älskar mest överlevde. 24 sep, 2012 12:32 |
|
Hermione Berg
Elev |
min boggart skulle också kunna bli en dementor.
<3<3<3hermione 24 sep, 2012 12:38 |
|
lisa311
Elev |
En jätte stor och arg orm...
Don't Worry, Be Happy 24 sep, 2012 18:07 |
|
Hermione Berg
Elev |
min bogart skulle kanske bli en krokodil
<3<3<3hermione 7 okt, 2012 14:19 |
|
kakan42
Elev |
maskar eller många s,å ormar,...,
7 okt, 2012 15:32 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen