Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kids are just kids

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Kids are just kids

1 2 3 ... 20 21 22 ... 69 70 71
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag är vid ungdoms gården där Alfons och hans gäng hänger skrev Joel och rykte till då han fick en snöboll i ryggen.
" vampyrkillen vad gör du här ?" Frågade Rick
" Angår dig inte " sa Joel
" Visst gör det du är en vampyr sånna är farliga " sa Rick.

28 aug, 2015 13:58

Borttagen

Avatar


Anna skyndade sig dit & såg mot killarna med en arg blick.
"Låt honom vara" sa Anna argt

28 aug, 2015 13:59

Borttagen

Avatar


" Åh toppen nu kommer häxan också " sa Rick
" Kalla henne inte det " sa Joel
" Säg det till mina småsyskon de pratar inte om nånting annat än din syster " sa Rick och han menade det.

28 aug, 2015 14:01

Borttagen

Avatar


"åh trevligt att veta att folk pratar om mig." sa Anna ironiskt & jag fram till mobbarna.
"Tro mig men ni vill verkligen inte reta upp mig just nu" sa Anna en aning argt.

28 aug, 2015 14:04

Borttagen

Avatar


" Om du säger det så " sa Rick och tänkte gå med sina polare Alfons var inte med dom just nu utan inne. Har Rick småsyskon det visste jag inte tänkte Joel.

28 aug, 2015 14:08

Borttagen

Avatar


Anna fnyste till lite grann & såg mot Joel.
"Så vad gör vi nu?" frågade Anna en aning förvirrat.

28 aug, 2015 14:09

Borttagen

Avatar


" Vi går in och hittar Alfons och pratar med honom " sa Joel och gick in han såg sig om efter Alfons då han kom in.

28 aug, 2015 14:11

Borttagen

Avatar


Anna följde med Joel en aning osäkert.
Hon såg sig omkring lite grann.
"Så um hur ser han ut?" frågade Anna nyfiket

28 aug, 2015 14:12

Borttagen

Avatar


" Han sitter där " sa Joel och Pekade på en ljushårig kille som satt med mobilen och drack en cola.

28 aug, 2015 14:15

Borttagen

Avatar


"Bra " sa Anna & gick fram till Alfons.
"Okej lyssna här riktigt noga" sa Anna & tog Alfons mobil.
"Var finns min tremäning?" frågade Anna allvarligt.

28 aug, 2015 14:18

1 2 3 ... 20 21 22 ... 69 70 71

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Kids are just kids

Du får inte svara på den här tråden.