Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS med Kaylin

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Kaylin

1 2 3 ... 20 21 22 ... 36 37 38
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Ian
Efter en halvtimme när jag lyckats få igång elen så går jag mot mitt rum och lägger mig och sover.

3 sep, 2015 20:41

Kaylin
Elev

Avatar


Fox
-
Jag drömmer om en äng. Det är inte dag, antar jag, eftersom hela stället badade i månljus. Jag hör en avlägsen sång. Jag skrattar, och stora, lila glasyr bokstäver flyger fram i luften. Jag följer sången, till en liten å, och där sitter någon, med dinglande ben. "Ursäkta, vart är jag?" Frågar jag snällt. Personen vänder sig om, och det är Ian.

Go Fuck yourself you damn cereal

4 sep, 2015 22:08

Borttagen

Avatar


*Är det i drömmen?*

4 sep, 2015 22:12

Kaylin
Elev

Avatar


((Aa))

Go Fuck yourself you damn cereal

5 sep, 2015 12:28

Borttagen

Avatar


Ian
Jag hör hur ett larm går.

5 sep, 2015 17:27

Kaylin
Elev

Avatar


Fox
-
"Ian, vad gör du här?" De lila glasyr-bokstäverna svävar (bokstavligt talat) i luften. Han ger mig en konstig blick. Sedan säger han "Vakna, Kayla! Vakna!" Jag spärrar upp ögonen, och där står en frustrerad Ian. "Har du fått ett nytt e-mail?" Frågar jag sömnigt, när jag hör tjutandet.

Go Fuck yourself you damn cereal

5 sep, 2015 23:13

Borttagen

Avatar


Ian
"Nä, jag har inte någon aning om vad det är!" Skrek jag.

6 sep, 2015 13:18

Kaylin
Elev

Avatar


Fox
-
Jag är pålägg att slänga av mig täcket, men "Ian, du lovade att knacka!"

Go Fuck yourself you damn cereal

6 sep, 2015 13:39

Borttagen

Avatar


Ian
"Vadå, jag står ju här utanför!" Skrek jag.

6 sep, 2015 14:17

Kaylin
Elev

Avatar


Fox
-
"Men du öppnade dörren!" Jag blänger på Ian, och skriker sedan "men stäng dörren, då!" Han gör som jag säger, och jag drar snabbt på mig gårdagens kläder. mina kläder. Jag sliter upp dörren. "Men få det här jävla tjutandet att sluta!" Skriker jag till Ian.

Go Fuck yourself you damn cereal

6 sep, 2015 17:08

1 2 3 ... 20 21 22 ... 36 37 38

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Kaylin

Du får inte svara på den här tråden.