ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Joey
"Får jag vara med som james?" frågar jag snabbt 13 aug, 2015 19:47 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossanne
— "Awsome!" Sade jag och log stort. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 13 aug, 2015 19:47 |
|
Borttagen
|
Jenn
Jag log stort. "Vist, Josse vem vill du vara?" Fråga jag. 13 aug, 2015 19:49 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossanne
— ”Sirius” sade jag. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 13 aug, 2015 19:51 |
|
Borttagen
|
Jenn
"Kul!" Sa jag exalterat. "Så vi sticker hem till mig och planerar sedan efter skolan" fortsatte jag. 13 aug, 2015 19:58 |
|
Borttagen
|
Joey
Jag log mot mina nya kompisar och gick och satte mig vid min bänk. 13 aug, 2015 20:03 |
|
Borttagen
|
Jenn
Jag satte mig med en drömmande blick och ett stort leende vid min bänk och läraren börja prata. 13 aug, 2015 20:06 |
|
Borttagen
|
Will
På rasten skrev jag ett snabbt meddelande till Joey. Hejsan! Vill du ses hemma hos mig någon dag i veckan? /Will 13 aug, 2015 20:19 |
|
Borttagen
|
Joey
Jag hörde hur det "plingade till i min mobil och läste medelanet jag fått av Will. Såklart! ska vi säga imorgon? 13 aug, 2015 20:21 |
|
Borttagen
|
Will
När jag hörde ett plingade i mobilen och såg meddelandet från Joey så svarade jag snabbt med: Okej! Vi ses efter skolan vid skåpen! 13 aug, 2015 20:25 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen