Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

1 2 3 ... 20 21 22 ... 95 96 97
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Joey

"Får jag vara med som james?" frågar jag snabbt

13 aug, 2015 19:47

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jossanne

"Awsome!" Sade jag och log stort.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

13 aug, 2015 19:47

Borttagen

Avatar


Jenn
Jag log stort.
"Vist, Josse vem vill du vara?" Fråga jag.

13 aug, 2015 19:49

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jossanne

”Sirius” sade jag.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

13 aug, 2015 19:51

Borttagen

Avatar


Jenn
"Kul!" Sa jag exalterat. "Så vi sticker hem till mig och planerar sedan efter skolan" fortsatte jag.

13 aug, 2015 19:58

Borttagen

Avatar


Joey
Jag log mot mina nya kompisar och gick och satte mig vid min bänk.

13 aug, 2015 20:03

Borttagen

Avatar


Jenn
Jag satte mig med en drömmande blick och ett stort leende vid min bänk och läraren börja prata.

13 aug, 2015 20:06

Borttagen

Avatar


Will
På rasten skrev jag ett snabbt meddelande till Joey.
Hejsan! Vill du ses hemma hos mig någon dag i veckan?
/Will

13 aug, 2015 20:19

Borttagen

Avatar


Joey

Jag hörde hur det "plingade till i min mobil och läste medelanet jag fått av Will.
Såklart! ska vi säga imorgon?

13 aug, 2015 20:21

Borttagen

Avatar


Will
När jag hörde ett plingade i mobilen och såg meddelandet från Joey så svarade jag snabbt med:
Okej! Vi ses efter skolan vid skåpen!

13 aug, 2015 20:25

1 2 3 ... 20 21 22 ... 95 96 97

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Du får inte svara på den här tråden.