Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
smörbyttan
Elev |
Skrivet av True Potterhead: Skrivet av smörbyttan: Skrivet av True Potterhead: "Vad är det du säger?" snyftade jag, även om jag hade förstått. Josse hade skickat ett sms. Ett sms kan man inte skicka om man är död. Hon levde. Hon levde. Jag sjönk ihop på marken och grät av lättnad. Det var först när tårarna tog slut som jag insåg vad som var det viktiga, bortsett från att Josse inte var död. "V-vad stod det i smset?" ehhh.. Va? x) Josse skulle bestämma vad som stod där i..
29 jul, 2015 20:52 |
|
Borttagen
|
Oj, jag har missat jätte mycket. Jag måste dra mig ur.
29 jul, 2015 21:06 |
|
True Potterhead
Elev |
Skrivet av smörbyttan: Skrivet av True Potterhead: Skrivet av smörbyttan: Skrivet av True Potterhead: "Vad är det du säger?" snyftade jag, även om jag hade förstått. Josse hade skickat ett sms. Ett sms kan man inte skicka om man är död. Hon levde. Hon levde. Jag sjönk ihop på marken och grät av lättnad. Det var först när tårarna tog slut som jag insåg vad som var det viktiga, bortsett från att Josse inte var död. "V-vad stod det i smset?" ehhh.. Va? x) Josse skulle bestämma vad som stod där i.. Jag vet, men det vet ju inte Azia xP Nej Elli, stanna! Vi kan säga att du var sjuk!!
29 jul, 2015 21:48 |
|
Borttagen
|
Stanna snälla!!! Elli!!!!! Livet blir mycket enklare utan dig!!!!!!
29 jul, 2015 21:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ellisen05stanna snällsaStanna snälla!!! Elli!!!!! Livet blir mycket enklare utan dig!!!!!! 29 jul, 2015 21:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ellisen05stanna snällsa Stanna snälla!!! Elli!!!!! Livet blir mycket enklare utan dig!!!!!! Men jag vet inte vad som hänt... 29 jul, 2015 21:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ellisen05stanna snällsa Stanna snälla!!! Elli!!!!! Livet blir mycket enklare utan dig!!!!!! Men jag vet inte vad som hänt... Typ att Josse försvann ... 29 jul, 2015 21:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: jag och Will sa cyckla och du kan ju typ bara skriv aatt du går in på ditt rum och hämtar nåot och så kommer i dig ikappSkrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ellisen05stanna snällsa Stanna snälla!!! Elli!!!!! Livet blir mycket enklare utan dig!!!!!! Men jag vet inte vad som hänt... 29 jul, 2015 21:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: jag och Will sa cyckla och du kan ju typ bara skriv aatt du går in på ditt rum och hämtar nåot och så kommer i dig ikapp Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ellisen05stanna snällsa Stanna snälla!!! Elli!!!!! Livet blir mycket enklare utan dig!!!!!! Men jag vet inte vad som hänt... Okej. Elli Jag är inne på mitt rum. Jag går ut och hinner ikapp Will och pappa. 29 jul, 2015 21:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: jag och Will sa cyckla och du kan ju typ bara skriv aatt du går in på ditt rum och hämtar nåot och så kommer i dig ikapp Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ellisen05stanna snällsa Stanna snälla!!! Elli!!!!! Livet blir mycket enklare utan dig!!!!!! Men jag vet inte vad som hänt... Okej.Pappa jag tittar frågande på elli, vad gör du här Elli Jag är inne på mitt rum. Jag går ut och hinner ikapp Will och pappa. 29 jul, 2015 21:57 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen