Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.

1 2 3 ... 20 21 22 ... 72 73 74
Användare Inlägg
smörbyttan
Elev

Avatar


Skrivet av True Potterhead:
Skrivet av smörbyttan:
Skrivet av True Potterhead:
"Vad är det du säger?" snyftade jag, även om jag hade förstått. Josse hade skickat ett sms. Ett sms kan man inte skicka om man är död. Hon levde. Hon levde. Jag sjönk ihop på marken och grät av lättnad. Det var först när tårarna tog slut som jag insåg vad som var det viktiga, bortsett från att Josse inte var död.
"V-vad stod det i smset?"

ehhh..

Va? x)

Josse skulle bestämma vad som stod där i..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.ytimg.com%2Fvi%2FhYJKBnGZnMA%2Fhqdefault.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia0.giphy.com%2Fmedia%2FHgKugPXoNUBR6%2F200.gif

29 jul, 2015 20:52

Borttagen

Avatar


Oj, jag har missat jätte mycket. Jag måste dra mig ur.

29 jul, 2015 21:06

True Potterhead
Elev

Avatar


Skrivet av smörbyttan:
Skrivet av True Potterhead:
Skrivet av smörbyttan:
Skrivet av True Potterhead:
"Vad är det du säger?" snyftade jag, även om jag hade förstått. Josse hade skickat ett sms. Ett sms kan man inte skicka om man är död. Hon levde. Hon levde. Jag sjönk ihop på marken och grät av lättnad. Det var först när tårarna tog slut som jag insåg vad som var det viktiga, bortsett från att Josse inte var död.
"V-vad stod det i smset?"

ehhh..

Va? x)

Josse skulle bestämma vad som stod där i..

Jag vet, men det vet ju inte Azia xP

Nej Elli, stanna! Vi kan säga att du var sjuk!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FBoA65IHcQ2BZS%2Fgiphy.gif

29 jul, 2015 21:48

Borttagen

Avatar


Stanna snälla!!! Elli!!!!! Livet blir mycket enklare utan dig!!!!!!

29 jul, 2015 21:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Stanna snälla!!! Elli!!!!! Livet blir mycket enklare utan dig!!!!!!
ellisen05stanna snällsa

29 jul, 2015 21:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Stanna snälla!!! Elli!!!!! Livet blir mycket enklare utan dig!!!!!!
ellisen05stanna snällsa

Men jag vet inte vad som hänt...

29 jul, 2015 21:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Stanna snälla!!! Elli!!!!! Livet blir mycket enklare utan dig!!!!!!
ellisen05stanna snällsa

Men jag vet inte vad som hänt...

Typ att Josse försvann ...

29 jul, 2015 21:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Stanna snälla!!! Elli!!!!! Livet blir mycket enklare utan dig!!!!!!
ellisen05stanna snällsa

Men jag vet inte vad som hänt...
jag och Will sa cyckla och du kan ju typ bara skriv aatt du går in på ditt rum och hämtar nåot och så kommer i dig ikapp

29 jul, 2015 21:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Stanna snälla!!! Elli!!!!! Livet blir mycket enklare utan dig!!!!!!
ellisen05stanna snällsa

Men jag vet inte vad som hänt...
jag och Will sa cyckla och du kan ju typ bara skriv aatt du går in på ditt rum och hämtar nåot och så kommer i dig ikapp

Okej.

Elli
Jag är inne på mitt rum. Jag går ut och hinner ikapp Will och pappa.

29 jul, 2015 21:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Stanna snälla!!! Elli!!!!! Livet blir mycket enklare utan dig!!!!!!
ellisen05stanna snällsa

Men jag vet inte vad som hänt...
jag och Will sa cyckla och du kan ju typ bara skriv aatt du går in på ditt rum och hämtar nåot och så kommer i dig ikapp

Okej.Pappa

jag tittar frågande på elli, vad gör du här

Elli
Jag är inne på mitt rum. Jag går ut och hinner ikapp Will och pappa.

29 jul, 2015 21:57

1 2 3 ... 20 21 22 ... 72 73 74

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.

Du får inte svara på den här tråden.