Prs med ellisen05
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med ellisen05
|
Borttagen
|
Jag märker henne inte för att jag skrattar så.
21 jul, 2015 19:38
|
|
Borttagen
|
Jag harklar mig men kommer inte på en besvärjelse.
21 jul, 2015 19:39
|
|
Borttagen
|
Jag fortsätter att skratta.
21 jul, 2015 19:40
|
|
Borttagen
|
Kom igen, kom igen.
Istället försöket jag skrämma henne.
" Så det är så du vill ha det?" säger jag för att skrämma henne.
21 jul, 2015 19:42
|
|
Borttagen
|
"Va?" Säger jag och tittar konstigt på henne. Hon är sjuk i huvudet.
21 jul, 2015 19:43
|
|
Borttagen
|
" Du vill duellera?" säger jag och försöker låta självsäker. Jag vet att jag egentligen är kass på det.
21 jul, 2015 19:44
|
|
Borttagen
|
"Kör till då", säger jag.
21 jul, 2015 19:45
|
|
Borttagen
|
" 1, 2, 3." säger jag och gör en aväpningsbesvärjelse och missar. Den studsar tillbaka och min stav flyger mot Grey.
21 jul, 2015 19:48
|
|
Borttagen
|
21 jul, 2015 19:49
|
|
Borttagen
|
Jag vet inte vad jag ska göra.
21 jul, 2015 19:50
|
Du får inte svara på den här tråden.