Monster High School 2
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Monster High School 2
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
~Isolde
Jag reste mig upp och gick efter Metima. Jag gömde mina ormar under sjalen för att få dom att bli tysta. 29 apr, 2015 21:07 |
|
Lilamupp
Elev |
"Visst!" sade hon. "Jag har inget bättre för mig..." hon vände sig om och kollade på den söta pojken som såg ganska ensam ut.
Spoiler: Tryck här för att visa! Hon sträckte ut handen. "Du följer väl med?" hon gav honom ett varmt leende. 29 apr, 2015 21:08 |
|
Caty Delacour
Elev |
Métima lade armen om Isolde och Rosies axlar.
"Det är stjärnklart där ute." sade han och nickade mot ett fönster som visade det gråa gräset och den mörkblå himmelen som lystes upp av en stor fullmåne och tusentals stjärnor.
29 apr, 2015 21:11 |
|
Borttagen
|
~Isolde
Jag kollade på Metima och sen ut genom fönstret. " Jag älskar ner det är stjärnklart ute det är så fint" sa jag och log för mig själv. 29 apr, 2015 21:13 |
|
taggsvansen02
Elev |
Marlyn~
Vanligtvis när det finns mat på skolor finns det aldrig något jag kan äta men den här gången såg jag att det fanns ett fat av döda harar. ''De har verkligen tänkt på allt!'' Säger jag men vet inte till vem. Jag lägger tre harar på min talrik, borrar ner mina spetsiga tänder i halsen och börjar suga ut all blod. Efter bara ett litet tag ser jag att de som satt bredvid mig gick ut. Jag funderade på att följa med men stannade. 29 apr, 2015 22:07 |
|
Sunflower
Elev |
29 apr, 2015 22:22
Detta inlägg ändrades senast 2015-05- 1 kl. 00:11
|
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 29 apr, 2015 22:26 |
|
Sunflower
Elev |
Fadella -
Anstränger sig med de sista vingslagen innan hon landar mjukt på gräset utanför skolan. Medan hon kollar upp över den slotts-lika byggnaden rycker hon på axlarna och börjar gå med självsäkra steg mot den närmaste ingången. Hon vet inte vad hon ska vänta sig, men det finns säkert något roligt att tända eld på i den stilla, mörklagda miljön. Det är en ny skola, en ny början och hon tänker inte spendera sin tid i den här enorma byggnaden genom att sitta på arslet och läsa böcker eller vad man nu är menad att göra på ett internat. Spänning väntar i varje hörn och hon vet hur hon ska hitta det. Hon går in genom dörrarna och granskar korridoren. "Trevligt..." mumlar hon för sig själv, innan hon får syn på tre skepnader längre bort; (Isolde, Rosie och Métima). Hon flaxar lätt med sina vingar och låter sig sedan glidflyga in till de tre monsterna, där hon stannar tvärt, tätt framför dem. "Tjena. Vart är ni påväg?", frågar hon med en kontrollerad ton, hennes gula ögon vilda.
29 apr, 2015 23:02 |
|
Borttagen
|
~Isolde
Jag kollade på personen framför mig. " Vi är på väg ut" sa jag och rättade till min sjal. 29 apr, 2015 23:19 |
|
Borttagen
|
~Rosie
När vi kommer ut springer jag glatt ut på den fina gräsmattan. Det är mörkt ute men jag håller upp handen och en skinande ljus stiger upp och för en sekund ser det ut som dag. Jag ler stort och skrattar klingande. ''Jag älskar ljus'' mumlar jag för mig själv. 29 apr, 2015 23:41 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen