Prs. melody malfoy
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs. melody malfoy
|
Borttagen
|
Jag pauade filmen och kollade runt i rummet.
16 apr, 2015 19:29
|
|
Borttagen
|
Jag kom tillbaka med en chips påse.
16 apr, 2015 19:29
|
|
Borttagen
|
Jag öppnade chipspåsen och satte på teven.
16 apr, 2015 19:31
|
|
Borttagen
|
16 apr, 2015 19:34
|
|
Borttagen
|
Jag log mot max.
(Shit. Vi ler VÄLDIGT myket.)
16 apr, 2015 19:35
|
|
Borttagen
|
( Ja det gör vi)
Jag kollade på filmen.
16 apr, 2015 19:38
|
|
Borttagen
|
16 apr, 2015 19:38
|
|
Borttagen
|
Jag tog också några chips.
16 apr, 2015 19:40
|
|
Borttagen
|
Jag ställde mig upp.
"jag måste gå på toa"
16 apr, 2015 19:41
|
|
Borttagen
|
Jag pausade filmen.
" Första dörren till höger om mitt rum" sa jag.
16 apr, 2015 19:42
|
Du får inte svara på den här tråden.