Kärlekscirlkeln (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Kärlekscirlkeln (Prs)
|
Borttagen
|
Yuki tog sin väska och började gå hemåt Yukio såg efter sin bror och log lite han såg sen på chemat.
3 apr, 2015 21:54
|
|
Borttagen
|
"Men du kan vänta." sa Sally och Mike höjde på ögonbrynen.
"Dröm om." sa han och skakade på huvudet. "Nej, jag tänker inte vänta." sa han och Sally suckade tyst.
3 apr, 2015 21:56
|
|
Borttagen
|
Yukio såg osäkert på tvillingarna de kunde väll vara lite snällare mot varandra tänkte han
3 apr, 2015 21:59
|
|
Borttagen
|
Sally muttrade åt Mike som lipade åt henne.
"Vi ses imorgon Yukio." sa han enkelt och la ner händerna i fickorna.
3 apr, 2015 22:01
|
|
Borttagen
|
" Ja det gör vi väll " sa Yukio och log som vanligt ville ingen vara med honom efter skolan tänkte han. Han tog lungt sin väska och sina böcker
3 apr, 2015 22:10
|
|
Borttagen
|
Sally tittade på honom.
"Ni kanske kan ha sällskap hem?" frågade Sally, hon förstod blicken han hade. "Om inte, vill du vänta på mig?" frågade Sally och log mot Yukio.
3 apr, 2015 22:12
|
|
Borttagen
|
" väntar gärna på dig sa Yukio och log han ville jobba lite på en uppgift och behövde då en dator som han inte hade hemma.
3 apr, 2015 22:26
|
|
Borttagen
|
"Vad bra." log Sally. "Hejdå." sa hon och lipade åt Mike som gick iväg.
"Mina sånglektioner är där nere vid slöjden, det finns saker att jobba med där om du skulle vilja ha det." sa hon.
3 apr, 2015 22:27
|
|
Borttagen
|
" Jag behöver komma igång med en uppgift och behöver då en dator " sa Yukio och log.
3 apr, 2015 22:37
|
|
Borttagen
|
"Det finns datorer där nere, annars kan du använda de i bibblan." sa Sally lugnt.
3 apr, 2015 22:42
|
Du får inte svara på den här tråden.