Prs med J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med J_J
|
Borttagen
|
Jag log och kramade om henne.
20 sep, 2014 19:48
|
|
Borttagen
|
Lesis log och njöt av hans kram och krmaade ohonm tillbaka försitkigt och njöt av hans doft, hon älskade hans väme och doft
20 sep, 2014 19:49
|
|
Borttagen
|
- Vi går till mitt rum, viskade jag i hennes öra.
20 sep, 2014 19:50
|
|
Borttagen
|
Lessi flinade lite."vist" sa hon lugnt till honom och log till
20 sep, 2014 19:51
|
|
Borttagen
|
Jag drog med henne till mitt rum.
- fast nu kommer det ju bli vårat rum, sa jag och flinade.
20 sep, 2014 19:52
|
|
Borttagen
|
lessi log emot hoonm. "Jaså hoppas på du har ordning."sa hon på skoj till honom
20 sep, 2014 19:53
|
|
Borttagen
|
- Hm då har du valt fel man, sa jag och skrattade.
20 sep, 2014 19:54
|
|
Borttagen
|
Khalessi flinade emot honom. "ska väl lära dig." sa hon till honom och flinadde lite
20 sep, 2014 20:01
|
|
Borttagen
|
20 sep, 2014 20:04
|
|
Borttagen
|
Khalessi log emot honom lite grann, "Så stå ut med det du." sa hon lgunt till honm
20 sep, 2014 20:05
|
Du får inte svara på den här tråden.