Alien & Beben (Privat rollspel)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Alien & Beben (Privat rollspel)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag klär på mig, med ögonen fortfarande halvt stängda och går sedan för att fixa mitt tillrufsade hår.
16 aug, 2014 19:57 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 20:01 |
|
Borttagen
|
Jag känner ett sms i bakfickan och släpper genast kammen, som fastnar i mitt hår tack vare tovorna.
"God morgon! :' 16 aug, 2014 20:02 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 20:05 |
|
Borttagen
|
"Jaha ... eh, jag vaknade nyss xD", skickar jag och fortsätter kamma.
16 aug, 2014 20:07 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 20:13 |
|
Borttagen
|
"Vad gör du?
16 aug, 2014 20:15 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 20:16 |
|
Borttagen
|
"Detta ..." . Jag skickar bild på mitt hår, med en ledsen min.
16 aug, 2014 20:17 |
|
Beben
Elev |
Jag skrattar åt bilden.
"Stackars lilla Harry", skriver jag och - bara för att retas - skickar jag en bild på min frukost. 16 aug, 2014 20:19 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Alien & Beben (Privat rollspel)
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen