Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Jag då? [sv]

Forum > Fanfiction > Jag då? [sv]

1 2 3 ... 20 21 22 ... 46 47 48
Användare Inlägg
Salazar1
Elev

Avatar


^ håller med! men de flesta(även jag ibland) gör det nog för att få inlägg och att hon lägger upp ettt kapitel!

Slytherin Pride

9 jun, 2011 20:13

Knizzlare
Elev

Avatar


Oj, eheh, det har jag inte tänkt på, förlåt! Ska sluta!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F82486a7d24290c82d9ac5db56737c905%2Ftumblr_mijpvdQWu81qmls91o4_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F8d16457e566f9d2b88a0c731044fcff9%2Ftumblr_mijpvdQWu81qmls91o6_250.gif

9 jun, 2011 20:14

MayoGryffindor
Elev

Avatar


Skrivet av Salazar1:
^ håller med! men de flesta(även jag ibland) gör det nog för att få inlägg och att hon lägger upp ettt kapitel!

Men jag tror inte att det hjälper speciellt mycket att skriva "mer" om hon inte är inloggad, håller du inte med ? : )

Skrivet av Knizzlare:
Oj, eheh, det har jag inte tänkt på, förlåt! Ska sluta!

Haha, tack

"She's buying the stairway to heaven"

9 jun, 2011 20:18

Salazar1
Elev

Avatar


MayoGryffindor: Skriver typ till exempel:
Snälla Minidjuret även om du inte är inne meer!?!

Slytherin Pride

9 jun, 2011 20:23

MayoGryffindor
Elev

Avatar


Nej, jag skriver "meeer" men jag BOOMBAR inte.

Ajde, jag tänker inte spamma, jag ber ju själv folk om att lägga av så om du vill fortsätta den här diskussionen så tar vi det på medd.

"She's buying the stairway to heaven"

9 jun, 2011 20:52

Minidjuret
Elev

Avatar

+1


Haha, hörrenini ( HAHAHAAH) jag ska skriva efter att jag har spelat upp premiären av min teater ( Kom o kolla vettja!) Och, det är bra när ni skriver mer eftersom jag blir peppad att skriva då men skriv det inte hela tiden för allas inkorgar blir fulla s:

10 jun, 2011 17:55

MayoGryffindor
Elev

Avatar


Exakt ! : )
Ps. Lycka till ! ^^

"She's buying the stairway to heaven"

10 jun, 2011 18:54

Salazar1
Elev

Avatar


Skrivet av MayoGryffindor:
Exakt ! : )
Ps. Lycka till ! ^^

Slytherin Pride

10 jun, 2011 22:45

Minidjuret
Elev

Avatar


Jag hade varit här i skogen i ungefär två veckor nu och jag började oroa mig för Soy. Borde inte hon vara tillbaka nu? Det kunde väl inte ha hänt henne något, eller?
Jag satt och funderade över det när jag hörde ett klapprande med en näbb och kuttrande ljud utanför tältet. Jag reste mig snabbt upp och rusade ut.
" SOY" skrek jag och sprang fram mot en liten svart kattuggla. Jag lyfte upp henne och kramade henne. " Jag har varit så orolig! Varför tog det så lång tid?" Jag började gå mot tältets ingång, fortfarande bärandes på Soy.
Det var först när jag satt mig ner på en stol och placerat Soy på bordet som jag upptäckte det stora paketet hon hade mellan sina fötter. Försiktigt lirkade jag loss det och slet av pappret. Det var en kappa. En svart kappa, eller mantel, och jag förstog direkt att det var en sådan som eleverna på Hogwarts hade på sig.
" Ååh Soy! Var det därför du tog så mycket pengar av mig?" Frågade jag henne medans jag beundrade manteln. Hon klapprade med näbben.
" Tack Soy" sa jag och gav henne en ugglegodisbit. Hon smaskade i sig den snabbt. " Men du, jag ska ju inte börja på Hogwarts?"
Sen hörde jag ett högre klapprande med en näbb än vad Soy hade gett ifrån sig. Jag gick ut och såg en stor och ståtlig brun uggla sitta utanför med ett brev fastbundet på ena foten. Jag gick fram till uggglan, tog brevet och började läsa.
" Till Samantha Rowkings"

10 jun, 2011 23:31

Salazar1
Elev

Avatar


Jättebra! Får hon brevet nu eller är det en villoväg igen?????

Slytherin Pride

10 jun, 2011 23:33

1 2 3 ... 20 21 22 ... 46 47 48

Forum > Fanfiction > Jag då? [sv]

Du får inte svara på den här tråden.