PRS mellan Alicia Hagström och Neloon
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Alicia Hagström och Neloon
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Neloon
Elev |
- Vet du ens något mer om honom än hans namn? Frågade jag lite skeptiskt
7 maj, 2014 22:05 |
|
Borttagen
|
- Jag vet typ inget om honom, sa jag.
7 maj, 2014 22:06 |
|
Neloon
Elev |
- vet du att du gillar honom då? Frågade jag moderligt
7 maj, 2014 22:08 |
|
Borttagen
|
- Ja jag gillar honom, sa jag glatt.
7 maj, 2014 22:08 |
|
Neloon
Elev |
- Men du känner ju honom inte ens så hur kan du veta det? Frågade jag
7 maj, 2014 22:10 |
|
Borttagen
|
- Jag bara vet det, sa jag glatt.
7 maj, 2014 22:10 |
|
Neloon
Elev |
- Du gick bara på snyggheten eller hur, sa jag övertygande
7 maj, 2014 22:12 |
|
Borttagen
|
- Kanske, sa jag glatt.
8 maj, 2014 06:51 |
|
Neloon
Elev |
- Jag är trött så jag går och lägger mig, sa jag och ställde mig upp
- Godnatt 10 maj, 2014 18:34 |
|
Borttagen
|
- Jag följer med, sa jag glatt.
10 maj, 2014 18:34 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Alicia Hagström och Neloon
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen