Eurovision Song Contest 2014
Forum > Off Topic > Eurovision Song Contest 2014
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
NUUUU!
10 maj, 2014 22:04 |
|
Kintsugi
Prefekt |
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 maj, 2014 22:05 |
|
Borttagen
|
Jag ryste i hela kroppen när jag såg Österrike, hade knappt sett eller hört henne innan! Så fantastiskt! Kommer nog rösta på det bidraget!
Skrivet av Frivolt: Åh vad triiist Ja, det är bra 10 maj, 2014 22:05 |
|
Fellrendión
Elev |
10 maj, 2014 22:05 |
|
Borttagen
|
Heja Sanna!♥ Publiken skriker och sjunger med!
10 maj, 2014 22:05 |
|
Kintsugi
Prefekt |
hahahah publiken sjunger meeeed!!! ♥ ♥
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 maj, 2014 22:05 |
|
Frivolt
Elev |
10 maj, 2014 22:06 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Fellrendión: BARA JAG SOM GILLAR SVERIGES? NEJ!! SVERIGE ÄR SÅ JÄKLA BRAA!!! SANNA ♥ och med allt annat som varit och kommer SÅ VAFFAAAANNN, VI KANSKE FAKTISKT KAN VINNA?! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 maj, 2014 22:07 |
|
IdaLovegood
Elev |
Heja Sanna!!
On Wednesdays we wear pink. 10 maj, 2014 22:07 |
|
Frivolt
Elev |
hahahah xD Min katt började typ sjunga med (jama) till Sannas låt :'D ♥ xD xD
10 maj, 2014 22:08 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen