Prs :3
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs :3
|
Borttagen
|
Jag log.
- Jaha, var inte sett dig där förut, Sade jag.
28 apr, 2014 16:30
|
|
Borttagen
|
-Är inte där så ofta..Brukar mest sova hos Julia,sa jag
28 apr, 2014 16:32
|
|
Borttagen
|
Jag nickade.
- Okej, Sade jag.
28 apr, 2014 16:35
|
|
Borttagen
|
-Eller brukade..hatar henne,sa jag
28 apr, 2014 16:37
|
|
Borttagen
|
- Hatar? Sade jag frågande.
28 apr, 2014 16:41
|
|
Borttagen
|
-Ja usch..hon bryr sig bara om att vara populär,sa jag
28 apr, 2014 16:43
|
|
Borttagen
|
Jag höll med.
- Mm, Sade jag. Fast det verkade som om han själv också gjorde det. Fast inte nu mer, han hade ju hängt med mig efter skolan.
28 apr, 2014 16:45
|
|
Borttagen
|
-Jag tycker att om man är ihop med en person så är det för att man älskar den personen,sa jag
28 apr, 2014 16:46
|
|
Borttagen
|
- Jag med, Sade jag med en suck. Fast ingen skulle någonsin älska mig...
28 apr, 2014 16:48
|
|
Borttagen
|
-Jag älskade inte henne på det sättet,iallafall inte på slutet. Jag blev kär i en annan tjej som går i skolan,sa jag
28 apr, 2014 16:50
|
Du får inte svara på den här tråden.