Den stora vildmarken
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Den stora vildmarken
|
Borttagen
|
- Låt en mästare tillaga köttet, sa jag.
23 mar, 2014 10:54
|
|
Borttagen
|
"Vem?" sa jag. "Inte jag väl?"
23 mar, 2014 10:55
|
|
Borttagen
|
- Nej din dummer, sa jag.
- Det är jag som är mästaren, sa jag.
23 mar, 2014 10:57
|
|
Borttagen
|
"Jaha, vad bra!!!" sa jag lättat och satte mig vid klippväggen. "Jag önskar det kom hit lite dementorer!"
23 mar, 2014 10:58
|
|
Borttagen
|
- Jag behöver äpplen, sa jag.
- Jag har några i ryggsäcken, sa jag.
- Och så behöver jag några pinnar, sa jag.
23 mar, 2014 11:00
|
|
Borttagen
|
"Det har jag!" sa jag. "Snart i alla fall!"
Jag går ut ur grottan.
23 mar, 2014 11:01
|
|
Borttagen
|
Jag tar upp äpplena från ryggsäcken och lindar köttbitarna runt äpplena.
När jag är klar så kommer Katie tillbaka med pinnarna.
23 mar, 2014 11:04
|
|
Borttagen
|
"Här" sa jag och slänger pinnarna till Julia. Hon börjar grilla medans jag sitter och tröstar Ali.
"Det är lungt" sa jag. "Vi kommer att komma hem."
23 mar, 2014 11:05
|
|
Borttagen
|
Efter typ en kvart är maten klar.
- Nu är maten klar, sa jag.
23 mar, 2014 11:07
|
|
Borttagen
|
"Mums!" ropar jag och slänger mig fram mot elden. Tyvärr hoppar jag så att jag ramlar och gör illa knät.
23 mar, 2014 11:09
|
Du får inte svara på den här tråden.