Prs(Elinthemagicalwitch)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs(Elinthemagicalwitch)
|
Borttagen
|
"Vem då?" Frågar jag och ler.
12 mar, 2014 22:21
|
|
Borttagen
|
12 mar, 2014 22:24
|
|
Borttagen
|
"Åh, tack" säger jag, sen går jag fram och kysser honom lätt på läpparna.
12 mar, 2014 22:26
|
|
Borttagen
|
Jag började rodna. Jag ler.
12 mar, 2014 22:27
|
|
Borttagen
|
Jag drar mig undan när jag kommer på att slytherintjejerna fortfarande är här. Nu står dem och stirrar med öppen mun och ser ut som knäppgökar.
12 mar, 2014 22:29
|
|
Borttagen
|
Jag tittade till på Slytherintjejerna. Jag log lite.
12 mar, 2014 22:31
|
|
Borttagen
|
"Ska vi gå?" Frågar jag och nickar mot den sista vagnen.
12 mar, 2014 22:32
|
|
Borttagen
|
" inte än, sa jag och drog henne till mig. Jag kysste henne.
12 mar, 2014 22:34
|
|
Borttagen
|
Jag kysste honom tillbaka, hans läppar smakade lite smått jordgubbsaktigt.
12 mar, 2014 22:36
|
|
Borttagen
|
Jag såg att Tjejerna gick surt iväg.
Jag log.
12 mar, 2014 22:38
|
Du får inte svara på den här tråden.