Keiron & ErisedStone TVD
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Keiron & ErisedStone TVD
|
Borttagen
|
"Men jag vill inte riskera att döda någon i skolan" säger jag lågt.
23 feb, 2014 12:41
|
|
Borttagen
|
- Du måste iallafall få alla att glömma. Sade jag.
23 feb, 2014 12:51
|
|
Borttagen
|
Jag suckar.
"Alla? Det kommer ta evigheter" säger jag.
23 feb, 2014 12:52
|
|
Borttagen
|
- Det är ju bara de i klassen. 13. Sade jag och log.
23 feb, 2014 12:54
|
|
Borttagen
|
"Okej, jag gör väl det då" säger jag och ler tillbaka. "Nu?"
23 feb, 2014 12:55
|
|
Borttagen
|
23 feb, 2014 12:56
|
|
Borttagen
|
"Blir det bäst om vi gör den en och en? Eller tror du det funkar ändå?" säger jag och känner mig ganska virrig.
23 feb, 2014 12:58
|
|
Borttagen
|
- Jag tror att det fungerar ändå. Svarade jag.
23 feb, 2014 13:03
|
|
Borttagen
|
Jag nickar och går in i klassrummet igen.
"Freak" mumlar någon.
Jag himlar med ögonen. Jag kollade i deras ögon medan jag sa långsamt, "Ni minns ingenting av den här lektionen, ni kommer inte ihåg mig"
23 feb, 2014 13:06
|
|
Borttagen
|
[Kan vi skriva längre inlägg? xD Jag ska ut nu, så kmr int å svara på en stund.]
23 feb, 2014 13:08
|
Du får inte svara på den här tråden.