Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Keiron & ErisedStone TVD

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Keiron & ErisedStone TVD

1 2 3 ... 20 21 22
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Men jag vill inte riskera att döda någon i skolan" säger jag lågt.

23 feb, 2014 12:41

Borttagen

Avatar


- Du måste iallafall få alla att glömma. Sade jag.

23 feb, 2014 12:51

Borttagen

Avatar


Jag suckar.
"Alla? Det kommer ta evigheter" säger jag.

23 feb, 2014 12:52

Borttagen

Avatar


- Det är ju bara de i klassen. 13. Sade jag och log.

23 feb, 2014 12:54

Borttagen

Avatar


"Okej, jag gör väl det då" säger jag och ler tillbaka. "Nu?"

23 feb, 2014 12:55

Borttagen

Avatar


Jag nickade.

23 feb, 2014 12:56

Borttagen

Avatar


"Blir det bäst om vi gör den en och en? Eller tror du det funkar ändå?" säger jag och känner mig ganska virrig.

23 feb, 2014 12:58

Borttagen

Avatar


- Jag tror att det fungerar ändå. Svarade jag.

23 feb, 2014 13:03

Borttagen

Avatar


Jag nickar och går in i klassrummet igen.
"Freak" mumlar någon.
Jag himlar med ögonen. Jag kollade i deras ögon medan jag sa långsamt, "Ni minns ingenting av den här lektionen, ni kommer inte ihåg mig"

23 feb, 2014 13:06

Borttagen

Avatar


[Kan vi skriva längre inlägg? xD Jag ska ut nu, så kmr int å svara på en stund.]

23 feb, 2014 13:08

1 2 3 ... 20 21 22

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Keiron & ErisedStone TVD

Du får inte svara på den här tråden.