PRS - TildeW & ErisedStone
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS - TildeW & ErisedStone
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Varför behöver du en förklaring" säger jag argt.
13 feb, 2014 21:20 |
|
TildeW
Elev |
"För sockertopp här och jag skulle vilja veta varför" säger Finn.
"Kalla mig inte det" säger jag. "Jag kallar dig vad jag vill" säger Finn.
13 feb, 2014 21:22 |
|
Borttagen
|
"Men det var ju hon som kysste mig!" säger jag till Finn.
13 feb, 2014 21:23 |
|
TildeW
Elev |
13 feb, 2014 21:24 |
|
Borttagen
|
Jag ser på Hayline en stund, sedan springer jag efter Finn.
"Vad är det med dig?" säger jag till honom. 13 feb, 2014 21:26 |
|
TildeW
Elev |
13 feb, 2014 21:27 |
|
Borttagen
|
"Jo, du är svartsjuk!" säger jag.
13 feb, 2014 21:29 |
|
TildeW
Elev |
13 feb, 2014 21:30 |
|
Borttagen
|
"Annars skulle du inte bry dig så mycket om att Hayline kysste mig" säger jag.
13 feb, 2014 21:32 |
|
TildeW
Elev |
13 feb, 2014 21:34 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen