Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
|
Borttagen
|
"Så, när var det senast ni träffades?"
27 jan, 2014 21:43
|
|
Borttagen
|
"Över ett år sen"
Svarade jag.
"Du kan komme ner om du vill"
27 jan, 2014 21:44
|
|
Borttagen
|
"Nej tack. Jag gillar inte att träffa nya personer..."
27 jan, 2014 21:46
|
|
Borttagen
|
Jag gick fram bredvid henne vid fönstret. Min hand råkade snudda vid hennes och jag vände mig ursäktande ut mot trädgården utanför fönstret.
27 jan, 2014 21:50
|
|
Borttagen
|
"Gå och fortsätt prata med henne, jag klarar mig."
27 jan, 2014 21:52
|
|
Borttagen
|
Jag svarade genom att stå kvar.
27 jan, 2014 21:54
|
|
Borttagen
|
"Diego, du har inte sett henne på ett år!"
27 jan, 2014 21:56
|
|
Borttagen
|
27 jan, 2014 21:57
|
|
Borttagen
|
Jag lyfte upp honom och bokstavligen kastade ut honom genom dörren.
27 jan, 2014 21:59
|
|
Borttagen
|
Jag lsndade på fötter och gick in i rummet igen.
"Vi måste köpa en ny dörr nu"
Sa jag med ett flin.
27 jan, 2014 22:02
|
Du får inte svara på den här tråden.