magikernas histora (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> magikernas histora (prs)
|
Borttagen
|
det hade börjat bli mörkt igen
1 jan, 2014 15:25
|
|
Borttagen
|
Carole la huvudet mot kudden
1 jan, 2014 15:29
|
|
Borttagen
|
Ben såg ut mot stjärnorna han suckade lite lät & log. han sate sig i fönster brädet & såg mot månen
4 jan, 2014 17:56
|
|
Borttagen
|
Carole såg mot Ben men somnade snart och hade samma mardröm som natten innan mardrömmen om branden
4 jan, 2014 18:26
|
|
Borttagen
|
Ben började sjunga god natt sången som Hans mamma alltid hade sjungit varje kväll
4 jan, 2014 18:45
|
|
Borttagen
|
Carole höll om kudden mardrömmen var ännu hemskare än den förra
4 jan, 2014 18:47
|
|
Borttagen
|
Ben sjöng vidare & såg mot Himmelen. han grät lite smått medans han sjöng
4 jan, 2014 19:11
|
|
Borttagen
|
Carole rörde sig oroligt i sömnen i drömmen såg han Ben ligga död
(Hm skicka mallarna till naruto rollspelet så jag kan fortsätta med dom)
4 jan, 2014 19:14
|
|
Borttagen
|
4 jan, 2014 19:32
|
|
Borttagen
|
Carole sov inte så bra denna natt heller
4 jan, 2014 19:39
|
Du får inte svara på den här tråden.