Hogwarts nyhetsbrev
Forum > Harry Potter > Hogwarts nyhetsbrev
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elliee
Elev |
Don' cry there always a reason to smile. 2 maj, 2011 20:08 |
|
seamus
Elev |
2 maj, 2011 20:12 |
|
Bonnie Wright
Elev |
Jag skulle vilja vara reserv för Gryffindors sällskapsrum, om det går bra.
2 maj, 2011 20:26 |
|
Elliee
Elev |
Skrivet av seamus: Jag tycker att alla gör en bra story. Don' cry there always a reason to smile. 2 maj, 2011 20:34 |
|
Alicedor
Elev |
Skrivet av Bonnie Wright: Jag skulle vilja vara reserv för Gryffindors sällskapsrum, om det går bra. Japp. Det går bra. ![]()
3 maj, 2011 02:46 |
|
Elliee
Elev |
Don' cry there always a reason to smile. 3 maj, 2011 14:54 |
|
Knizzlare
Elev |
Förlåt, men jag tror inte att jag kommer hinna idag att skriva, jag kanske hinner imorgon, är det OK om jag lämnar in imorgon på kvällen, eller? :s
![]()
4 maj, 2011 21:00 |
|
Borttagen
|
Tycker att eran tidning var väldigt bra, och det var en smart idé. En sak bara, tänk på att ni allihopa skriver med samma generationer, för nu var det någon som skrev att den träffade Harry Potter och co. Medans en annan skrev att Neville var lärare i örtlära. Då blev jag lite förvirrad.
4 maj, 2011 21:14 |
|
Protego
Elev |
5 maj, 2011 07:29 |
|
Alicedor
Elev |
5 maj, 2011 07:36 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen