PRS mellan amanda1104 och Fellrendión
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan amanda1104 och Fellrendión
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
"Jag håller med" säger Aily. Då får hon syn på Fanny en bit bort.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 13 dec, 2013 08:28 |
|
Fellrendión
Elev |
13 dec, 2013 14:06 |
|
amanda1104
Elev |
Aily nickar och går till sin vän. Hon förklarar situationen så snabbt som möjligt och väntar sedan på svar.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 14 dec, 2013 23:32 |
|
Fellrendión
Elev |
Ruby såg sig omkring. Fåglarna var alldeles livrädda. De såg inte alls ut att må bra. Sen väntade hon på svaret.
14 dec, 2013 23:35 |
|
amanda1104
Elev |
"Du måste skämta" blir Fannys svar.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 14 dec, 2013 23:36 |
|
Fellrendión
Elev |
15 dec, 2013 09:16 |
|
amanda1104
Elev |
Aily ser hur Fanny flinar och nickar.
"Jag kan bevisa det" säger hon. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 15 dec, 2013 11:03 |
|
Fellrendión
Elev |
Ruby inväntade Ailys signal. Sedan flög hon rakt emot människan.
Sedan tog hon mänsklig form och såg hur flickan blev helt blek av förvåning. "Vad är det där"? Sa Fanny chockat. "Frejas dotter", flinade Ruby.
15 dec, 2013 14:57 |
|
amanda1104
Elev |
"Fanny det här är Ruby, en av gudinnorna" säger Aily.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 15 dec, 2013 17:45 |
|
Fellrendión
Elev |
"Va? Hur gick detta till? Det måste finnas en logisk förklaring", sa Fanny.
"Hon ljuger inte", sa Ruby.
15 dec, 2013 22:37 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan amanda1104 och Fellrendión
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen