Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

A Dragon's Tale [SV]

Forum > Fanfiction > A Dragon's Tale [SV]

1 2 3 ... 20 21 22 23 24
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Tom Felton - Jag väntar på ugglan Och den hör videon kanske hjälper?? Den var inte den bästa, men den enda jag hittade.

14 dec, 2013 21:54

Borttagen

Avatar


Hermione 1234 OMG tack! har sett den flera gånger, tycker den är såååå fin! :'D ♥

14 dec, 2013 22:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Hermione 1234 OMG tack! har sett den flera gånger, tycker den är såååå fin! :'D ♥

O.o Var den så bra Varsågod!!!

14 dec, 2013 22:03

Borttagen

Avatar


Tom Felton du fick mig just att gråta. Stora, faktiskt groteskt stora, salta tårar väller ner från mina ögon och träffar datorn och blocket framför mig. Det är faktiskt inte rättvist! Gud vad jag älskar dig, underbara vackra människa. Jag kan faktiskt inte sluta gråta… Nästan att jag skäms över det. Gråtandet.
Du skriver så bra, och beskrivandet… himmelskt ♥
Efter att jag torkat mina dumma tårar ska jag börja om med din ff, give it a second go. Dra in allt. Och jag kan lova dig att jag kommer gråta igen.

15 dec, 2013 00:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Tom Felton du fick mig just att gråta. Stora, faktiskt groteskt stora, salta tårar väller ner från mina ögon och träffar datorn och blocket framför mig. Det är faktiskt inte rättvist! Gud vad jag älskar dig, underbara vackra människa. Jag kan faktiskt inte sluta gråta… Nästan att jag skäms över det. Gråtandet.
Du skriver så bra, och beskrivandet… himmelskt ♥
Efter att jag torkat mina dumma tårar ska jag börja om med din ff, give it a second go. Dra in allt. Och jag kan lova dig att jag kommer gråta igen.


OMG BarnOwl98, det borde vara förbjudet att skriva sådär fina kommentarer♥♥ nu fick du mig att få tårar i ögonen också (som händer ytterst sällan) och herreguuuud jagvetintevadjagskasvarapådetdäääär :'D ♥♥♥
TACK är allting jag kan säga för tillfället.. :''


Men tyvärr, måste jag meddela er att nästa kapitel som jag skriver kommer att vara det sista iallafall, inte på grund av brist på inspiration, utan för att den har kommit till sitt slut... Den kanske inte blev som jag först hade tänkt mig, men den har nått mina svaga förväntningar och det är tack vare er♥ TACK för att ni läst, kommenterat, skummat igen, gillat och bara funnits här! :'D Nästa kapitel kommer ni inte att glömma, jag lovar! Jobbar på det för tillfället, det kommer att bli magiskt! Och vem vet, kanske kommer det en fortsättning en dag?

15 dec, 2013 09:55

Borttagen

Avatar


NEEJ D: VILL HA MEEER D: SKRIV EN 2:a!!!!!!!!!!

15 dec, 2013 11:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
NEEJ D: VILL HA MEEER D: SKRIV EN 2:a!!!!!!!!!!


Kanske efter julen eller nåt sånt, för har fullt upp i skolan och allt nu men lovar att höra av mig genast som jag har en idé att börja skriva igen! ♥♥

15 dec, 2013 11:08

Borttagen

Avatar


OM. DU. INTE. SKRIVER. EN. TVÅA. SÅ KOMMER. JAG. ATT. DÖ. OCH DÅ HAR JAG INGEN ANLEDNING ATT LOGGA IN (utom att jag då skulle uggla med dig) OCH... JAG KOMMER ATT DÖ OM DU INTE SKRIVER EN TVÅA!!!!!!! DDDDDD''''''''''':
:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD SNÄLLA!!!! ♥♥♥♥♥

15 dec, 2013 11:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
NEEJ D: VILL HA MEEER D: SKRIV EN 2:a!!!!!!!!!!
Skrivet av Borttagen:
OM. DU. INTE. SKRIVER. EN. TVÅA. SÅ KOMMER. JAG. ATT. DÖ. OCH DÅ HAR JAG INGEN ANLEDNING ATT LOGGA IN (utom att jag då skulle uggla med dig) OCH... JAG KOMMER ATT DÖ OM DU INTE SKRIVER EN TVÅA!!!!!!! DDDDDD''''''''''':
:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD SNÄLLA!!!! ♥♥♥♥♥
Men hallojsan kära troll, nu ska vi inte sätta för stor press på våran fantastiska egna Felton (som jag btw fått en kram av :O ♥
Tålamod, respekt och inspiration är vad som behövs!! Eller??

15 dec, 2013 11:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
NEEJ D: VILL HA MEEER D: SKRIV EN 2:a!!!!!!!!!!
Skrivet av Borttagen:
OM. DU. INTE. SKRIVER. EN. TVÅA. SÅ KOMMER. JAG. ATT. DÖ. OCH DÅ HAR JAG INGEN ANLEDNING ATT LOGGA IN (utom att jag då skulle uggla med dig) OCH... JAG KOMMER ATT DÖ OM DU INTE SKRIVER EN TVÅA!!!!!!! DDDDDD''''''''''':
:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD SNÄLLA!!!! ♥♥♥♥♥
Men hallojsan kära troll, nu ska vi inte sätta för stor press på våran fantastiska egna Felton (som jag btw fått en kram av :O ♥
Tålamod, respekt och inspiration är vad som behövs!! Eller??

Okej, men jag tycker att den är så bra så att jag inte klarar av att leva utan den

Men känn ingen press Tom Felton, jag bara älskar din ff så himla mycket och klarar inte av att leva utan den!!! ♥♥♥♥♥♥♥

15 dec, 2013 11:37

1 2 3 ... 20 21 22 23 24

Forum > Fanfiction > A Dragon's Tale [SV]

Du får inte svara på den här tråden.