HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Illusionsmästare?" säger jag och höjer ett ögonbyn.
16 dec, 2013 16:40 |
|
Queen Boo
Elev |
"Ja, exakt". Jag viftar med handen och en lina hissar upp honom i taket
jag är jättecoolig älska mig plz 16 dec, 2013 17:05 |
|
Borttagen
|
Jag blir röd i ansiktet av ilska och önskar att jag aldrig berättat för henne att jag kan trolla. Jag kapar av linan.
"Nu kan vi nog koncentrera oss på hur vi ska vinna spelen och inte leka omkring" säger jag. 19 dec, 2013 13:56 |
|
Queen Boo
Elev |
''Det gör jag inte. Jag vet hur jag ska vinna spelen. döda er andra!''
säger jag sarkastiskt. ''Hur hade du tänkt vinna då? genom att sticka vantar?'' jag är jättecoolig älska mig plz 19 dec, 2013 15:52 |
|
Borttagen
|
Jag skrattar lite.
"Men hur kommer du vinna över mig?" 19 dec, 2013 16:01 |
|
Queen Boo
Elev |
''Vad tror du?'' fräser jag
jag är jättecoolig älska mig plz 19 dec, 2013 16:09 |
|
Borttagen
|
"Du, det är faktiskt väldigt liten chans att du kommer vinna" säger jag.
19 dec, 2013 16:11 |
|
Queen Boo
Elev |
''Det tvivlar jag starkt på'' säger jag och går in på mitt rum
jag är jättecoolig älska mig plz 19 dec, 2013 16:16 |
|
Borttagen
|
Jag suckar.
"Jag tror att vi är klara för idag" säger jag och går till mitt rum. 21 dec, 2013 11:03 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag smäller igen dörren och Armida dkäller på mig utifrån
jag är jättecoolig älska mig plz 21 dec, 2013 11:29 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen