Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
|
Borttagen
|
"Varför?" frågade jag besviket.
1 nov, 2013 12:46
|
|
Borttagen
|
- Du höll på att bryta dig in i mitt skåp.med Zayn... Sade jag surt.
1 nov, 2013 12:48
|
|
Borttagen
|
"Det var inte min idé, har jag ju sagt" sa jag surt tillbaka.
1 nov, 2013 12:52
|
|
Borttagen
|
- Okej. Sade jag och suckade.
- Vill du g... Nej ingenting... Sade jag.
1 nov, 2013 12:54
|
|
Borttagen
|
Jag hörde dörren öppnas i hallen.
"Oj, pappa är hemma, hejdå" viskade jag.
1 nov, 2013 12:57
|
|
Borttagen
|
Jag avbröt samtalet och gick upp på mitt rum.
1 nov, 2013 12:59
|
|
Borttagen
|
Jag la bort mobilen.
"Hej, Niall" sa pappa.
"Hej" sa jag snabbt och gick till övervåningen.
1 nov, 2013 13:00
|
|
Borttagen
|
Jag kröp ner under täcket men somnade inte. Jag gick till nedre våningen och tog på mig mina skor och min jacka. Jag gick ut och satte mig på en bänk.
1 nov, 2013 13:04
|
|
Borttagen
|
Jag gick in i mitt rum, kastade mig i sängen och funderade på allt som hänt idag.
1 nov, 2013 14:36
|
|
Borttagen
|
Jag såg Martin pch hans gäng.
- Hej. Sade Martin.
- Hej. Sade jag och suckade.
1 nov, 2013 14:48
|
Du får inte svara på den här tråden.