(Prs) evee & Justme!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee & Justme!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
evee
Elev |
"Varför är du så glad då?" frågar hon ironiskt.
"Inget" svarar jag snabbt. "Om det inte är något kan du ju lika gärna gå ner och vara lite social." säger hon och drar upp mig ur soffan. Jag ler och vi börjar gå ner mot stora salen. ![]() ![]()
8 okt, 2013 18:05 |
|
Borttagen
|
Jag bestämmer mig för att gå ner.
Jag träffar på Sebastian på vägen och går med honom till stora salen. Vi sätter oss vid ett bord och pratar. 8 okt, 2013 18:10 |
|
evee
Elev |
Lollo ler och puttar ner mig bredvid freja, hon blinkar diskret och sätter sig sedan ner bredvid ett annat bord och börjar prata med tjejerna vid bordet.
![]() ![]()
8 okt, 2013 18:12 |
|
Borttagen
|
Jag såg förvånat på Lollo och vände mig mot Add
- Hej. Sade jag försiktigt och log. Jag undrade varför Lollo hade gjort så. Jag visste knappt vem hon var. 8 okt, 2013 18:14 |
|
evee
Elev |
8 okt, 2013 18:16 |
|
Borttagen
|
Jag såg på Add och visste inte vad jag skulle säga.
8 okt, 2013 18:17 |
|
evee
Elev |
8 okt, 2013 18:19 |
|
Borttagen
|
- Quiddich. Svarade Sebastian snabbt och såg på Add. Jag satt tyst och bara såg på Add.
8 okt, 2013 18:22 |
|
evee
Elev |
8 okt, 2013 18:22 |
|
Borttagen
|
Jag nickade.
8 okt, 2013 18:27 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen