Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
Jag tände lampan och gäspade stort.
23 sep, 2013 19:47
|
|
Borttagen
|
"Du måste sova..."
Mumlade jag.
23 sep, 2013 19:48
|
|
Borttagen
|
23 sep, 2013 19:55
|
|
Borttagen
|
"Nu"
Mumlade jag och kysste hennes panna.
"Jag väntar här"
23 sep, 2013 19:56
|
|
Borttagen
|
23 sep, 2013 20:01
|
|
Borttagen
|
"Om jag får så ja på sätt och vis"
Svarade jag med ett litet leende.
23 sep, 2013 20:02
|
|
Borttagen
|
Jag såg tveksamt på honom.
"Jag vet inte..."
23 sep, 2013 20:18
|
|
Borttagen
|
"Om du inte vill så är det okej"
23 sep, 2013 20:20
|
|
Borttagen
|
"Inte ikväll. Jag vill hänga med Will, men gärna nån annan dag."
23 sep, 2013 20:24
|
|
Borttagen
|
Jag ryckte på axlarna.
"Visst"
Jag kände en liten besvikelse hängas över mig men följde det.
23 sep, 2013 20:27
|
Du får inte svara på den här tråden.