(Prs) evee och Elinthemagicwitch
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee och Elinthemagicwitch
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag log charmigt mot Abby.
"Jag skulle vilja testa,,sa Rita och gick närmare mig 3 sep, 2013 13:05 |
|
evee
Elev |
3 sep, 2013 13:07
Detta inlägg ändrades senast 2013-09- 3 kl. 13:09
|
|
Borttagen
|
"Frestande,sa jag och Log mot Rita. Fast det räcker med dem ligg jag får
3 sep, 2013 13:08 |
|
evee
Elev |
3 sep, 2013 13:10 |
|
Borttagen
|
Rita gick iväg.
"Ska vi sätta oss?,sa jag och log 3 sep, 2013 13:15 |
|
evee
Elev |
3 sep, 2013 13:17 |
|
Borttagen
|
"Vi ses sen,sa jag högt.
Jag gick mot Slytherins bord och satte mig ner. 3 sep, 2013 13:19 |
|
evee
Elev |
"ja" Jag log och satte mig vid några killar som gjorde plats åt mig vid Ravenclawbordet.
Kasper som satt bredvid mig log. ![]() ![]()
3 sep, 2013 13:21 |
|
Borttagen
|
"Hej,sa Melodi när jag satte mig ner.Hon lutade sig fram och kysste mig.
"Oj tjena,sa jag svagt 3 sep, 2013 13:23 |
|
evee
Elev |
3 sep, 2013 13:26 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee och Elinthemagicwitch
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen