(Prs) Mellan JustMe! & fashion7
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) Mellan JustMe! & fashion7
|
Borttagen
|
Jag började måla. Det blev en perfekt kopia av Avril Lavinge. Jag satte på hennes bästa skiva och började dansa ensam i vardagsrummet.
30 aug, 2013 08:29
|
|
Borttagen
|
Jag och Alex gick hem till mig och såg Lei som dansade i vardagsrummet.
Alex skrattade och gick upp
30 aug, 2013 08:30
|
|
Borttagen
|
Jag märkte att Alex och Kevin skrattade åt mig.
Jag började sjunga högre och började dansa runt dem. Jag la min friska arm om Alex och gungade åt sidorna, sedan hoppade jag upp på vardagsrumsbordet och började sjunga riktigt högt. Fjärkontrollen använde jag som mikrofon och jag snurrade runt på bordet. I slutet av sången lät jag mig falla ner i soffan.
30 aug, 2013 08:38
|
|
Borttagen
|
Jag skakade på huvudet och gick upp med Alex.
Vi slängde oss ner på sängen och lyssnade på musik.
30 aug, 2013 08:39
|
|
Borttagen
|
Jag låg i soffan och sjöng glatt. Sedan ringde jag Ida. Hon kom en stund senare och vi började sjunga och dansa tillsammans. Vardagsrumsväggarna. Det blev riktigt fint.
30 aug, 2013 08:44
|
|
Borttagen
|
Alex vinkade glatt åt Ida och så for vi ut.
------------------
Jag vet att jag skriver kort men ja e i skolan.
30 aug, 2013 08:46
|
|
Borttagen
|
Okej 
---------------------------------------
Jag och Ida fortsatte kladda på väggen.
30 aug, 2013 08:53
|
|
Borttagen
|
Vi gick till skateparken.
Jag hade helt glömt bort att jag hade födelsedag, men det gade antagligen mamma också gjort. Jag suckade och hoppade upp på rullbrådan.
30 aug, 2013 13:36
|
|
Borttagen
|
Jag och Ida kladdade lite mer, sedan tog vi på oss våra bikinis, tog varsin handduk, och klättrade upp på yttertaket och solade utan sol. Musiken strömmade ut genom alla öppna fönster.
30 aug, 2013 15:01
|
|
Borttagen
|
Mikaela, Miranda och Kyle satt på en bänk lite längre bort.
Vi satte oss med dem och pratade en stund
30 aug, 2013 16:05
|
Du får inte svara på den här tråden.