PRS mellan Hermione 1234 och Luna_rav
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan Hermione 1234 och Luna_rav
|
Borttagen
|
Jag tittade på honom.
"Jag brukar inte göra mycket..." suckade jag.
9 nov, 2013 23:02
|
|
Borttagen
|
"Hepp." Svarade jag och sneglade mot fönstret.
9 nov, 2013 23:04
|
|
Borttagen
|
Jag suckade djup och tittade mig omkring för att få något att säga... men jag kom inte på något. Min hjärna var tom.
10 nov, 2013 08:32
|
|
Borttagen
|
"Men du måste ju göra någonting, du kan ju inte sitta still och stirra hela dagarna. Eller?" Frågade jag.
10 nov, 2013 10:34
|
|
Borttagen
|
"Vem har sagt att jag inte kan? Vad brukar du göra då?" frågade jag.
10 nov, 2013 10:39
|
|
Borttagen
|
"Eh." Ingenting. "Sitta ner och stirra." Svarade jag halvt på skämt halvt på allvar.
10 nov, 2013 11:00
|
|
Borttagen
|
"Då behöver du ju inte retas." sa jag med ett flin.
10 nov, 2013 11:06
|
|
Borttagen
|
"Har inte du några kompisar?" Frågade jag. Jag hade ingen lust att sitta här och göra ingenting, men jag ville inte gå "hem" heller.
10 nov, 2013 11:08
|
|
Borttagen
|
"Jo... eller jag vet inte om dom är riktiga kompisar. Ena sekunden är dom det bästa som hänt mig, och andra sekunden bryr dom sig inte om mig." sa jag och suckade.
10 nov, 2013 11:10
|
|
Borttagen
|
"Jobbigt?" Sa kag. Mer som ett konstaterande än som en fråga, men ändå en fråga.
10 nov, 2013 11:47
|
Du får inte svara på den här tråden.