Hungerspelen (24 stycken)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hungerspelen (24 stycken)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Melissa Malfoy hinner aldrig
4 jun, 2013 07:56 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
Skrivet av Borttagen: [Nu känns det som att jag har missat något. När kom alla till Y-hornet?] [Alla är inte där, bara karriäristerna. Deesutom har vi inga fällor än. Vi har bara samlat lite mat och sånt, men vi har inte fixat ett läger än.]
4 jun, 2013 20:26 |
|
Lolly0101
Elev |
( Har vi inte ? Rollade ju om det på s. " " Melissa Malfoy)
4 jun, 2013 21:23 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
4 jun, 2013 21:26 |
|
Lolly0101
Elev |
( Konstigt ... Aja kanske bara tänkte det men azzå ingen är ju typ online . Men har du lottat än ? ))
4 jun, 2013 21:30 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
Skrivet av Lolly0101: ( Konstigt ... Aja kanske bara tänkte det men azzå ingen är ju typ online . Men har du lottat än ? )) [Nope. Ska nog göra det nu...]
4 jun, 2013 21:36 |
|
Lolly0101
Elev |
(( Kmr du ihåg om det med lotterna vi pratade om? Melissa))
4 jun, 2013 21:37 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
Skrivet av Lolly0101: (( Kmr du ihåg om det med lotterna vi pratade om? Melissa)) Jupp!! Hehe.. har nu lottat och kommer snart att avslöja vem som dör... Men först lite regler. Vem som helst får döda den som blivit lottad, men vill bara säga att man får tänka lite på vilken relation man har till den dödsdömde. Den som ska dö kan också bestämma att dö av andra orsaker, som att svälta, törsta eller frysa ihjäl. Jaoo, är ni spända nu då?
4 jun, 2013 21:45 |
|
TildeW
Elev |
Skriv innan jag kissar på mig. Om det är jag vill jag bara säga att det varit trevligt att rolla med er även karriäristerna
4 jun, 2013 21:46 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
4 jun, 2013 21:49 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen