Vem vill ni spela?
Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
parkinson123
Elev |
Jag hade velat spela Narcissa, Bellatrix eller Luna
Narcissa har en sån godhjärtad roll när det kommer till familjen, Bellatrix är så kall och vansinnig men samtidigt så sjukt galen och intressant. Luna, she's just as sane as i am :' ![]()
21 jul, 2012 19:48 |
|
Ron lovegod
Elev |
OK
21 jul, 2012 19:54 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Bellatrix
HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 22 jul, 2012 15:15 |
|
skitidedu
Elev |
22 jul, 2012 15:32 |
|
ginny 23
Elev |
22 jul, 2012 16:24 |
|
Ron lovegod
Elev |
vadå
ginny 23? 22 jul, 2012 16:36 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Jag hade nog viljat spela Hermione... eller kanske Ginny! De två är nog de som jag mest skulle vilja spela, annars Tonsk! det hade också varit coolt! Det är nog de karaktärer som beskriver mig mest, förutom Harry då! Det skulle jag ju också vilja spela, men jag är ju en tjej
Winter is coming... 22 jul, 2012 17:33 |
|
Hermione Granger!<3
Elev |
22 jul, 2012 18:03 |
|
Ron lovegod
Elev |
monga som vill spela Hermione
22 jul, 2012 18:55 |
|
Borttagen
|
Draco
28 jul, 2012 07:22 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen