PJ roll(privat)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PJ roll(privat)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
"Mamma visade mig ingången när vi var i Hollywood" svarar hon.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 7 maj, 2013 18:56 |
|
Borttagen
|
"Men hur kan hon veta det, då?" frågar Meia skeptiskt.
7 maj, 2013 20:04 |
|
amanda1104
Elev |
"Jag har aldrig frågat" säger Aily och rycker på axlarna.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 8 maj, 2013 08:32 |
|
Borttagen
|
"Okej."
8 maj, 2013 18:39 |
|
amanda1104
Elev |
"Hurså?" frågar hon och går mot vägen.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 8 maj, 2013 19:01 |
|
Borttagen
|
"Jag bara undrade", svarar Meia lätt.
8 maj, 2013 19:03 |
|
amanda1104
Elev |
Aily krokar arm med henne.
"Men nu har vi ett helvete att hitta" säger hon. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 8 maj, 2013 19:10
Detta inlägg ändrades senast 2013-07- 5 kl. 17:01
|
|
Borttagen
|
"Det blir jättetrevligt", ler Meia.
8 maj, 2013 19:13 |
|
amanda1104
Elev |
"Tror du det?" frågar Aily.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 8 maj, 2013 19:14 |
|
Borttagen
|
"Inte om man ska vara seriös, nej."
8 maj, 2013 19:16 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen