Efter kriget, Efter allt.
Forum > Fanfiction > Efter kriget, Efter allt.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lillan Potter
Elev |
Vad bra!
Men jag är inte klar ännu, så ni får vänta! 12 mar, 2013 20:16 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
Ok
*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 13 mar, 2013 14:42 |
|
lily, luna
Elev |
13 mar, 2013 14:54 |
|
Borttagen
|
Bra syster! ♥
13 mar, 2013 15:08 |
|
Lillan Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Bra syster! ♥ TAAACK MOLLY! Kap 10, Nu måste jag rädda Hogwarts, och min bror. "Men hur ska jag rädda min bror?" Undrade Nadja för sig själv. "Öppna dagboken" sa en magisk röst. Nadja lydde rösten och slog upp sidan 286. S här stod det: Hejsan igen Nadja! Din bror är skadad, och du undrar hur du ska kunna bota honom, inte sant? Jo, när du har hittat amuletten så har den en magisk dragnings kraft, som drar dig till en silvrig glänsande diamant. När du har diamanten, tar du fram boken Olika botningar[i][i],med den boken kan du hitta på sidan 987 hur man botar det som din bror lider av. I boken så vet du hur du ska blanda den, och vad som mera behövs, det är inte något annat som är svårt att få tag på, några saker från örtläran och trolldryckskonsten är det ända som behövs. Hej då Nadja!!! // Klowendores grundare[i] "Okej, så om jag hittar boken, och sedan amuletten så ka jag hjälpa Tom!" Sa Nadja. Nadja gick runt i biblioteket och fann snart boken Hogwarts hemligheter.[var det så den hette?) Nadja slog upp boken och såg namnet Salazar Slytherin stå med grön text. Hon måste bege sig dit, för att rädda amuletten och Hogwarts, och med amuletten, kunde hennes bror överleva. "Nu måste jag bara rädda Hogwarts, och min bror" sa Nadja. MER? 13 mar, 2013 15:22 |
|
Borttagen
|
AWESOME AWESOME OCH ÅTERIGEN AWESOME!
13 mar, 2013 15:40 |
|
Lillan Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: AWESOME AWESOME OCH ÅTERIGEN AWESOME! TAAACK! 13 mar, 2013 15:41 |
|
Borttagen
|
BRA!! Och det där mer? Var en dum fråga. JAA!!! MEEEER!!!
13 mar, 2013 15:41 |
|
Lillan Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: BRA!! Och det där mer? Var en dum fråga. JAA!!! MEEEER!!! Kommer nog mer när jag har loggat in på datorn, är inne på ipaden, svårt átt skriva då! 13 mar, 2013 15:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lillan Potter: Skrivet av Borttagen: BRA!! Och det där mer? Var en dum fråga. JAA!!! MEEEER!!! Kommer nog mer när jag har loggat in på datorn, är inne på ipaden, svårt átt skriva då! Ja. Det vet jag... Fast kag skriver min ff (som du läser) på iPaden.... Fast det går ganska bra... 13 mar, 2013 15:45 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen