Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny 23
Elev |
2 feb, 2013 11:46 |
|
Queen Boo
Elev |
Vi var framme vid biblioteket.
jag är jättecoolig älska mig plz 2 feb, 2013 11:47 |
|
ginny 23
Elev |
2 feb, 2013 12:03 |
|
Queen Boo
Elev |
jag gick fram till bokhyllan och tog ner en bok. Godnatt mister Tom
jag är jättecoolig älska mig plz 2 feb, 2013 12:06 |
|
Fantasia
Elev |
Caleb gick runt i korridorerna och letade med blicken efter tjejen med dem där vackra ögonen, hon var ingenstans.
2 feb, 2013 12:10 |
|
Queen Boo
Elev |
-Jag måste bara kolla en sak. sa jag till Sarah och gick ut i korridoren.
jag är jättecoolig älska mig plz 2 feb, 2013 12:16 |
|
ginny 23
Elev |
2 feb, 2013 13:55 |
|
Shapiro
Elev |
((Jag måste fråga. Ska vi skriva tredje eller första person? Jag råkade skriva första person i första inlägget men jag vet inte, vad tycker ni?))
Four score and seven years ago... 2 feb, 2013 14:04 |
|
ginny 23
Elev |
2 feb, 2013 14:33 |
|
Queen Boo
Elev |
(första)
-Ja jag är jättecoolig älska mig plz 2 feb, 2013 15:33 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen