Kolla hit! Uppe hela natten med Mugglis!
Forum > Mugglarportalen > Kolla hit! Uppe hela natten med Mugglis!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cruciio
Elev |
Åh, gud. Vet ni vad, varje gång jag laddar ner en ny app (spel oftast) till min iPhone, så ska jag alltid FASTNA vid spelet, helt, totalt.
Så nu har jag laddat ner Happy Jump och Icecream Jump, och jag har fastnat, spelar HELA tiden. Det är beroende framkallande. Det är som att droga, no joke. Jag försöker samla pengar så jag kan köpa nya gubbar, och när jag förlorar blir jag galen och vill bara ha den nya gubben, när jag har den vill jag ha nästa... HERREGUD... Om du vill bli beroendeframkallande av spel; ladda ner Happy Jump eller Icecream Jump ! Och lycka till då... ![]()
28 dec, 2012 21:57 |
|
Nendra
Elev |
TUMBLR!! There once was a boy named Harry... 28 dec, 2012 21:58 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag ska ta en bild på mina nagellack sedan så ska ni bestämma vilken färg jag ska ta ok? Gör så! Hej 28 dec, 2012 21:58 |
|
Borttagen
|
ingen som vill rolla med mig??
28 dec, 2012 21:58 |
|
MissLollo
Elev |
28 dec, 2012 21:58 |
|
Borttagen
|
Herr mask råkade en dag gå av,
Så hans vänner, dom grävde en grav Prästen sa några väl valda ord Och sen täcktes herr mask utav gjord Ååh alla grät, för herr mask hade levt så ensam Men då tittade plötsligt herr mask fram Han sa "Vännneeeer, mitt liv har blivit cooolareee, min bakdel och jag, vi har blivit pooolaree Och vi ska alltid samma väg vandra, aldrig skiljas igen, från varandra" 28 dec, 2012 21:59
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-28 kl. 22:00
|
|
Obliviate_
Elev |
Några rekommendationer på bra tumblrs? 28 dec, 2012 21:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Indeed it is! Vad är det för fel på dig? :c (det här känns på något taskigt...) Men ja. Varför mår du inte bra? Jag vet inte o.O Det kan ha något att göra med mitt matintag idag, men ändå... så här dåligt borde man väl inte må?? Awh Hoppas det går över! 28 dec, 2012 22:00 |
|
Nendra
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Några rekommendationer på bra tumblrs? MIN! Eller det beror på vad du gillar. There once was a boy named Harry... 28 dec, 2012 22:00 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Nendra: Vad heter din dåå?Skrivet av Obliviate_: Några rekommendationer på bra tumblrs? MIN! Eller det beror på vad du gillar. 28 dec, 2012 22:01 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen