Perfection in a human body - Bellatrix Lestrange (SV)
Forum > Fanfiction > Perfection in a human body - Bellatrix Lestrange (SV)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minihäst
Elev |
"Jag älskar dig också, Bella", sa han. "Men det här är för mitt eget bästa."hmpff en perfekt Voldemort replik
another day, another slay 2 jan, 2013 21:22 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Super bra!!
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 3 jan, 2013 09:58 |
|
Vendela
Elev |
Ny läsare!
Jättebra, har läst i några dagar nu och tycker att det är superbra! Hatar dock att lillVoldie måste skapa sina horrokruxer * Jag menade Bellatrix såklart Böcker. Böcker. Böcker! 4 jan, 2013 20:04 |
|
MissBellatrix
Elev |
Skrivet av Vendela: Ny läsare! Jättebra, har läst i några dagar nu och tycker att det är superbra! Hatar dock att lillVoldie måste skapa sina horrokruxer * Jag menade Bellatrix såklart Haha! Trixan xD Hey there. You come here often? 4 jan, 2013 22:26 |
|
Vendela
Elev |
Skrivet av MissBellatrix: Skrivet av Vendela: Ny läsare! Jättebra, har läst i några dagar nu och tycker att det är superbra! Hatar dock att lillVoldie måste skapa sina horrokruxer * Jag menade Bellatrix såklart Haha! Trixan xD Haha alltid! Böcker. Böcker. Böcker! 5 jan, 2013 16:29 |
|
pardus
Elev |
ÅÅÅÅÅH vilken bra "välkommen-tillbaka-till-mugglis-efter-ett-långt-uppehåll" present! Du är verkligen bäst!
We fight, we score, we are the House of Gryffindor. 7 jan, 2013 20:13 |
|
Vendela
Elev |
Skrivet av pardus: ÅÅÅÅÅH vilken bra "välkommen-tillbaka-till-mugglis-efter-ett-långt-uppehåll" present! Du är verkligen bäst! Vem? heheh Böcker. Böcker. Böcker! 8 jan, 2013 15:49 |
|
pardus
Elev |
Skrivet av Vendela: Skrivet av pardus: ÅÅÅÅÅH vilken bra "välkommen-tillbaka-till-mugglis-efter-ett-långt-uppehåll" present! Du är verkligen bäst! Vem? heheh Jag kom precis tillbaka till mugglis, och så hade hon skrivit jättemånga kapitel We fight, we score, we are the House of Gryffindor. 8 jan, 2013 16:01 |
|
Vendela
Elev |
Skrivet av pardus: Skrivet av Vendela: Skrivet av pardus: ÅÅÅÅÅH vilken bra "välkommen-tillbaka-till-mugglis-efter-ett-långt-uppehåll" present! Du är verkligen bäst! Vem? heheh Jag kom precis tillbaka till mugglis, och så hade hon skrivit jättemånga kapitel AAAAAAAAH SÅ TREVLIGT! Yaaaaay! Böcker. Böcker. Böcker! 8 jan, 2013 16:02 |
|
BlondaHermione
Elev |
Finns det fortfarande någon som läste om jag fortsatte? Har haft en massa med skolan som gjorde att jag ville sitta vid datorn när jag hade tid och då hann jag oftast inte skriva här eftersom jag är mer eller mindre perfektionist och nöjer mig inte med hurdana kapitel som helst.
Oavsett vilket, i nästa avsnitt kommer jag att ha skippat fram några år i Bellas liv. Jag kommer inte att orka hålla koll på årtal exakt så kom helst inte dragande med kommentarer om att logiken i årtalen inte fungerar En, två kommentarer (även om jag hatar den här repliken) så skriver jag. Förresten, Miss Black! Jag läste Dumbledores hemliga dotter. Suveränt!
16 jan, 2013 17:31 |
Forum > Fanfiction > Perfection in a human body - Bellatrix Lestrange (SV)
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen