Wilma och äventyret!
Forum > Fanfiction > Wilma och äventyret!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
jan
Elev |
Skrivet av Borttagen: mm det stàr inngen id sà jag kan innte skicka mejl för till fället ska fixa det sen jävla modemjan hallå har nåt hänt du svara inte på mina mejl:? Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
24 feb, 2011 09:57 |
|
EMELESEL
Elev |
varför svarar du inte i telefon då?
24 feb, 2011 09:58 |
|
Borttagen
|
ja,när kan du svara da?
24 feb, 2011 09:59 |
|
EMELESEL
Elev |
hallo!
24 feb, 2011 10:00 |
|
Borttagen
|
ole
24 feb, 2011 10:00 |
|
jan
Elev |
jag har en dator mamma har en annan mammas dator hänger i hopp med telfonen alltsà internet och om man lyfter pà luren sà slutar internetet att fungera och hon har lekon
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
24 feb, 2011 10:03 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av jan: Skrivet av Borttagen: mm det stàr inngen id sà jag kan innte skicka mejl för till fället ska fixa det sen jävla modem jan hallå har nåt hänt du svara inte på mina mejl:? okej, men kan du svara senare? 24 feb, 2011 10:03 |
|
Borttagen
|
äöhh okej
24 feb, 2011 10:06 |
|
jan
Elev |
24 feb, 2011 10:07 |
|
EMELESEL
Elev |
svarar du senare?
24 feb, 2011 10:08 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen